THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Rabu, 17 Februari 2010

KELANTAN PELOPOR KEMISKINAN DI MALAYSIA

Selepas negara ini mencapai kemerdekaan, negara ini terus bergerak kedepan tanpa mahu menoleh kebelakang lagi. Banyak kejayaan yang telah di capai dari segi kemajuan negara hinggalah kemajuan perut anak remaja wanita melayu.

Semua negeri- negeri di Tanah Melayu telah mencapai kemajuan pesat yang amat sangat dan boleh di katakan tidak ada lagi rakyat yang miskin di dalam negara ini. Kaum yang paling kaya hasil daripada pemerintahan kerajaan warisan penjajah ialah tidak lain dan tidak bukan kaum melayu.

Semua orang melayu telah berjaya membina rumah di puncak bukit dan jika ada yang miskin pun mereka akan membeli rumah mewah di lereng bukit.

Namun begitu pada tahun 1990 negara di kejutkan dengan kemiskinan secara tiba-tiba telah berlaku di negeri Kelantan. ramai orang melayu di sana sudah tidak lagi mampu untuk membayar bil elektrik kerana kemiskinan yang amat sangat. Makan minum mereka terpaksa mengunakan air sungai atau perigi.

Banyak bangunan2 yang secara tiba2 hilang dari penglihatan.

Di bawah adalah negeri-negeri di Malaysia yang secara tiba-tiba menjadi miskin dan papa kedana sejak tahun 2008.


NEGERI SELANGOR DARUL EHSAN

NEGERI PULAU PINANG DARUL HEAVY METAL


NEGERI KEDAH DARUL AMAN
NEGERI KELANTAN DARUL NAIM

Namun begitu keajaiban juga telah berlaku kepada 3 negeri yang pada mulanya kaya raya kemudian secara tiba-tiba menjadi miskin tetapi secara tiba -tiba juga menjadi kaya semuala. Negeri itu adalah negeri seperti di bawah :


NEGERI PERAK DARUL MAMAK ZAMRY

NEGERI TERANGGANU


NEGERI SABAH



Selain dari negeri-negeri dia atas, semuanya adalah negeri2 yang kaya dan rakyatnya tidak seorang pun yang layat mendapat bantuan zakat atau sebagainya. negeri-negeri yang paling kaya itu telah di dahulukan oleh negeri Serawak. Nak logo hampa cari sendiri. Tak kan hampa nak jadi YDP pas Batu Kawan kot sampai satu haram tak reti apa..kah kah kah kah. Ustaz temberang pengikut semuannya bangang kah kah kah kah.

SOSIALIS HIJAU


Tiada ulasan: