THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Jumaat, 8 Januari 2010

PAS P.PINANG NAK DEMO LAGI DENGAN UMNO LEPAS SOLAT JUMAAT HARI INI.

Kemarin PM kata kerajaan tak akan halang mana2 kumpulan yang mahu berdemo pada hari ini. Biasalah hari ini hari jumaat. Nak bagi nampak ramai kena la buat lepas sembahyang jumaat. Nak buat hari lain takut tak dak orang.

2 hari lalu Pas Pusat telah putuskan bersetuju dengan keputusan makamah membenarkan nama Allah di gunakan oleh orang Kristian. Walaupun sebelum itu seorang pemimpin Pas yang ultra melayu merangkap timbalan Presiden parti itu berkata ini bukan isu politik tetapi isu aqidah.

Hari ini sudah pasti tiada lagi wajah2 ini kerana mereka dengar dan mereka akan taat. Tapi kalau ada juga muka2 ni comfirm yang tu UMNO. Sebab orang Pas semua tak akan demo lagi isu ni kerana depa wala".

Sehari sebelum itu Orang Pas di Pulau Pinang telah bersama-sama orang melayu UMNO berdemo membantah keputusan makamah itu. Tetapi itu adalah sebelum Pas Pusat megeluarkan kenyataan rasminya mengenai isu ini. Biasalah candu paling "stim bagi orang Pas ni ialah jenama "WALA".

Jangan berani melawan walaupun perkara itu tak benar nanti masuk neraka sebab tak "wala". Ketua kata apa mesti kena ikut. Kalau ketua kata yang putih itu hitam maka wajib ikut maka itu di namakan "wala".

Maka hari ini sudah pastilah tak ada lagi orang Pas yang akan join Umno nak buat demo kat depan masjid lagi kerana mereka perlu "wala".

Namun begitu kita tunggu saja berita terkini petang nanti siapa yang tak "wala" pada keputusan yang telah Pas pusat buat. Kita komen petang nanti.

Sosialis Hijau

Tiada ulasan: