THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Sabtu, 28 November 2009

HARI NI AKU BACA SURAT KHABAR CINA


Pagi tadi sewaktu boh minyak aku belek2 tajuk muka depan surat khabar hari ini. Macam biasa surat khabar Metro tak ada cerita lain melainkan kisah dalam kain kalau tak dak kisah dalam kain mesti kisah tok bomoh kalau tak pun comfirm cerita kereta belaga. Sebab itulah jualan akbar paling laris ialah Metro. Dalam banyak2 akhbar tu aku nampak semua surat khabar cina ada muka Chin Peng pada muka depannya. Eh cerita apa pulak ni. Nak baca tak reti… tapi aku beli jugak surat khabar tu sebab nak tau jugak ada cerita apa lagi tentang Chin Peng… Oiii aku beli pasa anak aku boleh baca la… Hampa ingat aku saja2 beli ka….. Kah kah kah Apa pun hari ni aku beli surat khabar cina walaupun aku tahu surat khabar cina ni kalau bini aku bungkus nasik lemak untuk di jual orang tak beli sebab depa kata nasik lemak cina…. Kah kah kah.. tok sah kata depa aku pun tak beli gak kah kah kah.

Sosialis Hijau

Tiada ulasan: