THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Sabtu, 28 November 2009

APA YANG ADA DALAM KURSUS BTN?


Aku tak tahu apa yang ada di BTN kerana ku tak pernah pi BTN tetapi seorang kawan yang baru balik dari kursus BTN ini berkobar2 bercerita tentang semangat melayu, bercerita tentang rancangan jahat orang cina dan bercerita tentang masa depan orang melayu. Kawan ini bercerita seolah-olah aku ni pendengar yang banggang macam banggangnya orang kat tempat aku mendengar kelentong seorang agen propaganda SB yang kni menjadi YDP Pas Kawasan kat tempat aku.


Seorang kawan aku yang tersangat kuatnya semangat UMNOnya bercerita pada aku dalam satu program yang di adakan di dalam kursus BTN itu ialah qiam mulail. Dalam Qiam mulail itu mereka di tempatkan di dalam sebuah dewan dan kemudiannya di kuncin semua pintu dan di padamkan semua lampu. Dalam keadaan gelap gelita itu seorang ustaz yang menjadi imam kepada solat malam itu meminta semua peserta memejam mata kemudian meminta mereka membayangkan bagaimanakah keadaannya jika suatu hari Pulau Pinang DAP memerintah. (Kursus BTN ini sebelum PRU yang lalu). Katanya lagi dalam masa lima minit semua peserta yang ada dalam dewan itu tiba2 mengamuk, mereka memaki hamun orang2 cina dan akhirnya terjadi pergaduhan sesama sendiri di dalam suasana yang gelam itu.


Ini adalah salah satu program yang ada di dalam BTN yang telah di ceritakan oleh seorang kawan aku yang pernah menyertai kursus tersebut.
Lihatlah betapa jahatnya UMNO di dalam meniup api perkauman
. Parti
UMAT MUNAFIQ NO ONE ini di depan cina macam isi dan kuku tetapi di belakang cina mereka mengutuk, mencerca malah sampai ketahap untuk menghancurkan orang cina. Parti ini akan mencuba sedaya upaya agar orang melayu sentiasa menaruh syak wasangka terhadap orang cina.

Kejahatan UMNO ini sebenarnya adalah sejak ianya di tubuhkan lagi. Sejarah telah membuktikan bahawa UMNO adalah parti yang di wujudkan hasil daripada kebimbangan British di atas kesedaran rakyat bangun untuk menuntut kemerdekaan. Sebelum mengumumkan darurat di Tanah Melayu pihak British telah merancang untuk mengharamkan parti2 dan persatuan2 yang cenderong untuk menuntut kemerdekaan. Oleh itu British telah meminta Dato’ Onn menubuhkan UMNO sebagai alternative kepada orang2 melayu apabila parti2 politik dan persatuan2 yang wujud sebelum UMNO di haramkan apabila darurat di istiharkan. Sejak dari tertubuhnya UMNO pada tahun 1946 ini parti ini terus menerus meniupkan semangat perkauman yang anti cina.

Pernahkah anda mendengar cerita tentang kumpulan Parang Panjang. Sebenarnya kisah Parang panjang ini adalah hasil kejayaan pihak British melalui UMNO mengapi apikan perkauman dan semangat anti cina kepada orang melayu pada ketika itu. Tujuan pihak British berbuat demikian adalah kerana untuk menjadikan persaan tidak puas hati antara dua kaum terbesar di Tanah Melayu ini. Tujuan yang kedua ialah pihak British telah mengunakan kumpulan parang panjang ini untuk memerangi askar-askar komunis yang pada ketika itu telah mengangkat senjata untuk menentang British. (InsyaAllah Blog Kini Dan silam akan menceritakan lebih lanjut tentang kumpulan Parang Panjang ini).


Isu anti cina inilah satu2nya benteng UMNO untuk terus mendapat sokongan orang melayu. BTN juga di perkenalkan untuk meneruskan ajenda anti cina yang sentiasa bercerita tentang kejahatan orang cina di bumi Malaysia ini. Tindakan kerajaan selangor melarang kakitangan dan pelajar kolej universiti di bawah pentadbirannya adalah satu tindakan yang bijak. Kerajaan Pakatan Rakyat yang lain juga sewajibnya mencontohi apa yang telah di buat oleh kerajaan Negeri Selangor ini. Tindakan memperbodohkan orang melayu oleh UMNO melalui BTN ini haruslah di hentikan segera. Pemimpin2 Parti2 Pakatan rakyat yang masih bersemangat melayu atau bersemangat cina harus di singkirkan namun anda harus ingat manusia yang masih kuat semangat perkaumannya ini tak kira di dalam PAS. PKR atau DAP sama sekali tidak akan oleh di singkirkan oleh parti mereka tetapi kita sebagai rakyat yang harus menghukum mereka dengan tidak lagi mengundi mereka jika mereka yang beridiology Zionisme ini di pilih untuk bertanding sebagai calon pilihan raya di tempat anda.


SOSIALIS HIJAU


KOMEN SH : setelah DAP memerintah Pulau Pinang pemuda yang mengamuk dalam dewan seperti yang di ceritaka dalam artikal di atas tidak pulak mengamuk. Ini adalah kerana penceramah yang bergelar ustaz di dalam kursus tersebut telah berjaya mengTUNE OVER kepala hotak peserta2 ini. Secara logiknya kita beleh berfikir bagaimanakah budak-budak ini yang sembahyang wajibnya entah macam mana tiba2 saja bangun malam untuk melakukan sembahyang malam. Jake anda pernah mengikuti program yang di anjurkan oleh badan2 kerajaan yang menjadi alat UMNO seperti BELIA atau sebagainya anda kan dapati tentetif program yang di beri cukup hebat. Tiap2 waktu solat mesti ada dalam tentetif tu tapi hakikatnya hanyalah di atas kertas kerana pihak pengurusan yang menjayakan program itu pun sebenarnya tak sembahyang.

Tiada ulasan: