THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Rabu, 4 November 2009

EPISOD PERTAMA BAHAGIAN KEDUA KISAH AJK PASTI PULAU PINANG YANG LOQLAQ

Pagi tadi aku berjumpa dengan orang kampong aku yang bernama Pak Nayan. Ini adalah kali kedua aku berjumpa dengannya selepas interview aku dengannya tentang AHLI JAWATANKUASA PASTI NEGERI PULAU PINANG dan juga PENGERUSI PASTI KAMPUNG TOK LONGKANG yang menipunya.

Ceritanya begini,

Dulu Mat Zan Durany ini adalah seorang penjual kuih tepi jalan. Setiap hari Pak Nayan ini akan membekalkannya nasik lemak untuk di jual. Maka di pendekan cerita setelah sekian lama Pak Nayan dan isterinya bangun pagi bertungkus lumus untuk mencari rezeki, malangnya AJK PASTI PULAU PINANG ini satu sen pun tidak pernah membayar kepadanya. Menurut Pak Nayan PENGERUSI PASTI KG TOK LONGKANG ini telah mengencingnya lebih RM2ribu.

Apa kata Pak Nayan terhadap AJK PASTI PULAU PINANG ini? Bagaimana pula interview dengan Mak Cik Salmah, Mi bundle, Mat Alip, Jimi dan aku yang turut di kencing oleh MOHD ZAN DURANY ini.

Pelan pelan kita londeh ok.

Ishh ni cerita fitnah. PASTI Penang tak nak repot polis ke? Repot cepat sebab aku dah tak sabaq nak bagi masuk muka depan METRO cerita SMS lucah Mohd Zan Durany dengan tunang orang yang bernama Salmi tu. Repot jangan tak repot.


Sosialis Hijau

Tiada ulasan: