THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Khamis, 24 September 2009

SENSASI : ISTERI TARZAN MINTA CERAI


Tarzan cuba menyelamatkan isterinya Jane dari terpedaya dengan Lebai Sexs Sadis

Dengan tersiarnya penunjuk arak jalan ke rumah aku sebelum raya dulu dengan tidak di sangka-sangka aku telah di hubungi oleh isteri Tarzan yang bernama Jane bertanyakan bagaimanakah untuk datang ke Kampung ku.. Dalam perbualan di dalam talipon itu isteri Tarzan itu telah memberitahu kepada ku bahawa beliau telah pun memfailkan tuntutan cerai dari suaminya Tarzan kerana terpikat dengan keindahan rumah Lebai Sexs Sadis. Katanya percintaannya dengan Tarzan dulu kerana terpikat dengan cara hidup Tarzan di dalam hutan tetapi menurutnya lagi Tarzan tidak mempunyai nilai-nilai pengotor dalam kehidupannya.

Apabila membaca blog ini cintanya kepada Tarzan terus pudar dan kini beliau merasakan sudah bertemu cinta sejati yang lebih pandai menjaga keindahan hutan berbanding dengan suaminya Tarzan. Lebih-lebih lagi jika di bandingkan dengan Tarzan, Lebai Sexs Sadis mempunyai kelebihan berSMS lucah dengan isteri dan tunang orang. Katanya, Tarzan walaupun pandai bercakap omputih tetapi tarzan sebenarnya buta huruf dan langsung tidak tahu menekan butang hp untuk berSMS lucah dengannya berbandingkan Lebai Sexs Sadis.

Jane bertanyakan aku tentang hal-hal peribadi Lebai Sexs untuk mengetahuinya agar cintanya nanti kepada Lebai Sexs Sadis tidak tersia. Aku katakan pada Jane aku pun tak berapa nak kenal dengan Lebai Sexs Sadis ni tetapi menurut smsnya pada tunang orang yang bernama Salmi, Lebai Sexs Sadis mengatakan beliau adalah seorang guru besar dan ahli perniagaan.Menurut smsnya kepada Salmi lagi Beliau juga mempunyai sorang kuli di tempat pernigaannya yang bernama Hazmi Bin Ishak. Lebai sexs Sadis juga menurut sms tu berkata masa beliau banyak habis dengan berada di surau untuk melayan ustaz-ustaz di waktu zohor sehinggalah asar. Lebai sexs sadis juga menurut sms lucahnya kepada salmi adalah seorang yang suka beronani mengunakan minyak lintah. Dalam smsnya kepada salmi itu juga beliau selalu memaksa salmi bunyikan ghairah di dalam talipon.

Isteri Tarzan itu meminta aku kirimkan padanya gambar tempat perniagaan Lebai Sexs Sadis untuk beliau mengetahui betapa besarnya perniagaan Lebai Sexs Sadis. Oleh kerana aku tidak mempunyai gambar tempat perniagaanya itu aku katakan pada Jane yang aku akan siarkan gambar tempat perniagaan Lebai Sexs sadis dalam blog aku apabila aku ambil gambar itu nanti.Aku katakan pada Jane jika hendak mengetahui cerita Lebai Sexs Sadis dengan lebih lanjut beliau boleh melawati alamat berikut……

Nampaknya keunikan hutan lalang di rumah Lebai Sexs Sadis telah berjaya mengalakan lagi pelancongan yang akan datang ke Malaysia. Dunia perfileman kita juga di jangkakan akan lebih rancak dengan kehadiran Jane ke Malaysia untuk menjadi isteri kepada Lebai Sexs sadis. Dengan itu juga kata-kata bahawa Lebai Sexs Sadis akan tua dalam kain akan terhapus dengan kesudian Jane untuk menjadi isteri kepadanya.

Walaupun begitu keputusan Jane ini sudah tentu akan mengecewakan suaminya Tarzan. Tarzan seharusnya sedar bahawa isterinya Jane bukan saja sukakan dengan keindahan hutan tetapi isterinya juga sukankan seorang lelaki yang pengotor dan pemalas. Apa yang bimbangkan adalah jika Jane tidak dapat datang ke Malaysia, anak siapakah yang bakal menjadi Jane sebagai suri hati lebai sexs sadis. Yang pastinya perempuan yang akan menjadi isteri Lebai sexs Sadis ini perlulah bersedia untuk menjadi bahan ujikaji dan tinggal dalam rumah di kelilingi hutan dan berbau busuk. Hanya Puspawangi saja yang mampu lakukannya… itu pun kerana Puspawangi mengetahui bahawa Tok Janggut itu adalah Raja Muda Pura Chendana sedangkan Lebai Sexs Sadis tak lebih daripada putera Papa Kedana…..

Sosialis Hijau