THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Isnin, 14 September 2009

090909 HARI RADIO SEMALAYSIA

Hari ini adalah hari yang telah di istiharkan sebagai Hari Radio Semalaysia. Malaysia adalah Negara ketiga yang menyambut Hari Radio di dunia ini walaupun sebenarnya Hari Radio ini telah di mulakan di America pada tahun ntahhhh.

Seperti biasa di setiap pagi aku pasti tidak ketinggalan untuk mendengar Sinar FM yang di acarakan oleh Trio Sinar Pagi iaitu Saleh Yaakop, Raja Azura dan Khairil Rashid. Trio ini memang gila-gila dan sejak mereka mengantika Halim Othman Sinar Pagi kini telah menduduki carta teratas dalam hit rancangan radio pagi…. Oppp dok promosi apa pula aku ni…

Sebenarnya apa yang hendak aku ceritakan di sini adalah semperna sambutan Hari Radio Semalaysia, Sinar FM telah menjemput DJ2 veteran yang pernah menjadi DJ di RTM pada suatu ketika dahulu. Aku nak cerita tentang seorang DJ veteran yang bernama Kak Yong. Bagi mereka yang kini berumur 30 tahun ke atas pasti mengenali Kak Yong iaitu seorang pengacara rancangan kanak-kanak di RTM pada satu ketika dulu. Suara Kak Yong begitu meluruhkan jantung yang mendengarnya, masih tak ubah seperti 20 tahun yang lalu. Mungkin mereka yang tak mengenali Kak Yong jika mendengar suaranya akan mengatan umurnya di sekitar 20an. Aku sendiri terpikir berapakah umur Kak Yong sekarang? Rupa-rupanya usianya telah mencecah 54 tahun. Dah jadi nenek kebayan tapi suaranya seperti anak dara sunti.

Bila mengetahui umurKak Yong 54 tahun, aku mula terbayang wajah Kak Yong terkini. Aku bayangkan orangnya sudah pasti gedempol dan mungkin kini sudah bertudung. Aku terus membuka web Sinar FM untuk menyaksikan sendiri wajah Kak Yong terkini…Alamak tersasar apa yang aku bayangkan, rupa-rupanya kak Yong ini masih slim dan tidak bertudung… Mungkin daya imaginasi aku tidak sehebat Mohd Zan Durany atau lebih di kenali sebagai Lebai Sexs pengerusi Pasti kat kampong aku (Repot polis cepat… ini fitnah yang telah menjatuhkan nama Pasti)

Haa pointnya bukannya aku nak cerita pasal Kak Yong tapi aku nak cerita pasai orang pompuan dah tua pun tak reti-reti nak tutup aurat lagi. Kesian la kat laki hampa yang dok sembang bab Islam tapi bini depa tang kedada lagi kat depan rumah. Laki hampa ni orang lain semuanya tak betul…. Orang lain semuanya sesat… Umno kapiaq….Orang dengaq mesti hebat laki hampa ni. Aduh bila orang pi rumah bini dia tak tutup aurat… kesian kat dia…

Ni la cerita pejuang Islam…. Ni la cerita pasai nak tegakkan Negara islam… Ni la cerita pasai hanya penyokong parti mereka yang masuk syurga… Mereka umpamakan diri mereka seperti nabi Noh dan Nabi Lut kerana anak isteri tak mahikan Islam. Mereka sebenarnya tidak sedar mereka adalah jantan dayus. Jantan yang tak mampu untuk membuat perubahan dalam keluarga. Jantan yang takutkan bini tak kena tempat.

Mungkin inilah sebabnya Lebai Sexs kat kampong aku tak menikah lagi. Mungkin masih belum ada wanita yang termampu untuk mengisi hatinya yang suci itu. Namun begitu bersyukurlah kerana sehingga kini belum ada wanita yang sanggup menjadi bahan uji kajinya… Ntah lah anak sapa yang akan malang nasibnya bakal menjadi bahan uji kaji Lebai Sexs kampong aku.

Sosialis Hijau.