THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Isnin, 14 September 2009

UPIK ABU DAN LAURA DI BANDAR PERDA BUKIT MERTAJAM.



Hampa kenal tak Opie dan Laura? Haa Lebai Sexs mesti kenai punyalah pasai dia pekerja menonton TV sepenuh masa. Opie dan Laura adalah cerita Indon yang di tayangkan di TV3 setiap hari jam 2.30 petang. Kalau hampa nak kenal dengan lebih dekat lagi Opie dan Laura hampa mai la melawat di Bandar Perda time malam dari jam 7 sampai 3pagi. Kat sini hampa boleh jumpak lebih lagi daripada Opie dan Laura.

Bandar Perda adalah sebuah penempatan yang terletak di Daerah Seberang Perai Tengah. Bandar ini di bina atas rampasan tanah oleh kerajaan UMNO/BN terhadap sawah milik orang melayu dengan pampasan yang di persetujui sebulat suara oleh orang melayu yang berfahaman Pas dan Umno pada ketika itu. Kepala kepada perompak tanah rakyat ini adalah Anwar Ibrahim iaitu pengerusi Perhubungan UMNO Pulau Pinang pada ketika itu. Antara tujuan lain di wujudkan penempatan di sini adalah untuk menambah undi Anwar yang pada ketika itu menjadi ahli parlimen BN di sini. Timbalan ketua Menteri pada ketika itu yang juga telah di kenali sebagi Mr 10% adalah barua kepada Anwar dalam merampas tanah orang melayu di sini.

Kini kawasan sawah ini telah pun menjadi Bandar yang di namakan dengan nama Bandar Baru Perda. Di dalamnya adalah One Stop Centre. Nak apa semuanya ada. Nak makan… ada…. Nak minum…. Ada…. Nak Pakaian…. Ada… Nak karoke …. Ada….. Nak Disko ada… Nak snooker .. ada… Nak betina pun ada… Yang tak dak hanyalah Lebai Zan dan bonekanya saja.. Kenapa depa tak dak?? Sebab gang aku ramai kat situ… Lagi pun Lebai Zan yang juga merangkap ajk PASTI NEGERI PULAU PINANG (Bold ayat ni bagi orang baca.. nanti boleh depa repot polis… Lama aku dok tunggu polis mai ambik aku) mana suka tempat2 yang banyal pompuan pakai baju tetek membonjol.. Mat Zan Durany ni dia Cuma suka main sms sexs dengan tunang orang je tapi hatinya baik

Di bulan puasa ni Bandar Perda cukup terkenal dengan bazaarnya. Yang paling popular adalah gerai-gerai yang menjual pakaian terpakai atau di kenali dengan Bundle.. Anda jangan salah anggap dengan pakaian terpakai ini. Pakaian terpakai di sini adalah pakaian yang berjenama yang boleh di jual dengan harga ribuan ringgit Malaysia.
Dan yang paling menarik di sini ialah kehadiran Upik Abu dan Laura yang selalu mengunjungi kawasan perniagaan ini. Mereka ini umpama artis. Pakaiannya bukan saja menjolok mata tetapi membuat terasa zakar ingin menjolok (Perkataan zakar adalah perkataan yang lembut di gunakan oleh MOHD ZAN BIN DURANY.. PENGERUSI PASTI KAMPUNG TOK PANJANG ketika berSMS sexs dengan seorang tunang orang yang bernama SALMI..)

Siapakah anak gadis ini? Mereka adalah anak dara saudara kita… mereka adalah anak yang tak ada dara saudara kita….Mereka adalah janda-janda saudara kita… mereka adalah isteri –isteri saudara kita…. Mereka adalah ibu-ibu kepada saudara kita…. Mereka adalah nenek-nenek kepada saudara kita… Mereka juga mungkin anak, isteri dan ibu kita. Mereka ini dari keluarga orang Pas… mereka ini adalah dari keluarga orang Umno.

Mereka berpakaian seperti Upie dan Laura kerana mahu mereka di lihat dengan penuh nafsu oleh kita… Mereka mahu memperagakan buah dada mereka yang membesar dan berlurah itu kepada kita.. Mereka mahu memberitahu dunia bahawa walaupun bapa-bapa mereka ini berserban dan berjubah tapi sebenarnya bapa-bapa mereka sporting.. Bapa2 mereka tak kisah kalau mereka berpakaian begitu. Asalkan sokong parti Islam semuanya sudah selesai.. Anak isteri tak tutp aurat pun taka pa kerana mereka berada dio jalan yang lurus…

Oleh itu sesiapa yang nak tengok buah dada percuma anak orang Pas dan UMno datanglah ke Bandar Baru Perda Bukit Mertajam. Kat sini ada anak dara orang Pas dan Umno yang sebijik macam Opie dan Laura..

Sosialis Hijau