THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Isnin, 24 Ogos 2009

Yeh Yeh esok raya........


Besok, jika di takdirkan Allah rohku masih di kandung badan maka akan sekali lagilah aku mengundi. Inilah kali ke 5 aku akan mengundi di Dun yang sama sejak dari tahun 1999. Yang membezakan hanyalah saluran mengundi. Jika 9 tahun yang lalu aku mengundi di saluran 6 tapi kini salurannya sudah bertukar ke saluran 4. Ini petandanya bahawa umur ini semakin meningkat. Jika di gunakan hukum akal maka lagi 3 kali PRU maka akan meninggalkan dunialah jasad ini. Itu hanyalah hukum akal tetapi jika hukum Tuhan tiadalah tahu akan bilanya berakhirnya perjalanan hidup ini. Bagi yang berada di saluran 1 tetapi masih berpeluang untukmengundi, berbanyaklah bersyukur kerana bonus yang telah di berikan oleh Allah kepada anda.

Petang tadi aku dan isteri menerima slip maklumat mengundi yang di hantar ke rumah oleh … oleh… oleh…ntah sapa ntah, time tu aku tengah sembahyang. Isteri aku kata Pak Deris… Pak deris mana ni? Oooo aku rasa mungkin Pak Deris Ketua Pas kampong aku yang menjadi ketua boneka tu. (jangan marah lah pak deris…. Bulan-bulan posa ni tak boleh marah-marah nanti Mat zan trauma… kah kah kah. Slip itu memasihkan aku untuk terus pergi mengundi pada esok hari. Slip yang teertera gambar calon ustaz Salleh Man. Segak betul Ustaz Saleh memakai songkok hitam di dalam slip itu. Ish aku pun pakai songkok hitam gak kadang-kadang tapi puak-puak Pas kampong aku kata aku dah jadi kapiaq pasai pakai songkok hitam. Ala biasa la kampong aku ni ada la sorang mangkok yang pakar dalam bidang hukum hakam ni. Mungkin ustaz Salleh dah minta pendapat mangkok ni sebelum nak bergambar dengan songkok hitam.

Semalam aku ke rumah Pas Perak kat Kampung Pertama selepas solat tarawikh. Lepak sekejap lepas tu aku bawak depa pi pekena kambing panggang kat Mutiara Café di Kapung Pelet(Aku bawak saja tapi depa yang bayaq). Aku selalu gak pi situ dengan kawan2 tapi semalam kat situ ramai betul. YB-YB yang aku kenal dan YB YB yang aku tak kenal semua ada kat sana. Semuanya makan besar, semuanya kereta besar. Biaq pun yang pi sana semua besaq-besaq belaka tapi takleh la nak lawan kami yang makan sepaha kamping panggang. Malam tu aku sampai rumah dah 3.30pagi. Oyaaa terlupa pulak nak cerita, dalam perjalanan ke sana aku berjumpa dengan Lebai Sexs dok jaga jalan. Kah kah kah. Bila di nampak je keta aku terus dia buat buat kalih kot lain. Kah kah kah. Trauma beb trauma… (katanya la pada budak sal yang dia sms lucah tu) kah kah kah.


Selain slip mengundi, hari ni jga aku dapat surat yang di pos ke rumah aku. Dalam surat tu berceritalah tentang Anwar yang kononnya pengkhianat bangsa. Aku tak taulah bangsa apa yang di maksudkan oleh surat dari Umno tu. Surat tu tertulis macam ni :

1. Ajen yahudi nak jatuhkan Malaysia.
(wah tak sangka pulak Anwar ni agen. Tentu best jadi ajen kan. Tentu gaji besar dan glamer gilerr. Yang paling sekali mesti awek ramai punya. Ala tak kan hampa tak pernah tengok gambaq Jefri Zain tu)
2. Melaungkan desak DAP menghapuskan DEB. ( anwar gua cakap lu memang terer la. Sekali lu laung je Najid terus kata DEB di hapuskan)
3. Mendesak Kerajaan menerima Chin Peng komunis kembali ke Malaysia. (Gua memang sokong lu la Anwar. Chin Peng idola gua. Malaysia tanah airnya. Teruskan perjuangan membawa wira rakyat pulang)
4. Membuat kacau dengan mengepalai demotrasi(macam ni baru di katakan pemimpin boleh jadi kepada. Kalau setakat ketua pemuda pas batu Kawan tu tak yah lah nak berangan nak jadi pemimpin, jadi pemimpin tukang raba buda boleh la)
5. Menghasut kaum India membenci raja-raja melayu untuk memporak perandakan Negara (la awat hang pi hasut orang India je Anwar. Hasut la aku sekali, aku dah lama meluat dengan raja melayu ni. Makan gaji buta. Yang dok hipokrit dengan raja melayu pemimpin Pas je)
6. Mengamal rasuah untuk membeli wakil rakyat untuk menjatuhkan kerajaan yang adil (apa la hang Anwar, sapa suruh yang bagi jatuh kerajaan yang BN yang adil tu, Kami suruh hang tanam bukan bagi jatuh. Telingga hang ni pekak ka anwar. Ulang sekali lagi TANAM BN bukan bagi JATUH.. hang faham tak Anwar!!!)
7. Memalukan umat Islam melayu kerana mengamalkan homosexs.( Tu la anwar hang ni lain kali kalau nak tutuh juboq hang ingat la sama kat kami. Kami pun teringin jugak juboq Sayfoll tu. Ishh geram aku tengok juboq dia.. kalau dapat kat aku si saipol tu hang tak sempat la anwar. Aku hayun sampai lunyai)
8. Lidah bercabang tiga kerana cakap depan melayu lain, depan India dan cina lain pula demi untuk kepentingan politiknya. ( ini berita baik untuk kaki nombor ekor untuk buat pak poi. Hang jaga jaga anwar nanti gang taik ekoq ni tangkap hang depa pi puja. Bukan senang ooo nak cari lidah yang bercabang tiga. Orang kampong aku pun lidah depa setakat bercabang 2 saja..)
9. Suka memburukkan bangsa dan darah daging bangsanya sendiri dalam media luar.( Tu la anwar lain kali kalau hang nak burukkan orang hang burukkanlah Zamry Kadiaq ka, Nanna Merican ka. Sharizat ka, Nanna nur ka. Depa bukan melayu tapi pariah. Depa mesti tak marah punyalah sebab depa melayu pariah.
10. Menjadi gunting dalam lipatan kerana gila kuasa. ( yang hang pi boh gunting dalam lipatan kain Rosmah tu pasai apa anwar.. kan puki dia dah terluka. Sapa pulak yang nak pi boh ubat kat puki dia. Eeee aku tak mau… emmmm aku rasa kalau lebai sexs kat kampong aku tentu dia mau. Dia kalau bab bab belah dalam kain pompuan cukup seronok. Baik hang pi cari dia lekas anwar.. Ala bukan susah nak cari rumah dia. Kalau hang masuk kampong aku,rumah yang hutan lalang keliling rumah tu, rumah lebai sexs la.)

Selamat mengundi.

Sosialis hijau