THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Khamis, 16 Julai 2009

TAPAK WARISAN DUNIA DI TEMUI LAGI

New York. 15julai 2009.
UNISCO hari ini telah mengenal pasti sebuah lagi kawasan yang akan dianugerahkan dengan tapak warisan dunia di negeri Pulau Pinang. Setelah kerajaan negeri bersama-sama pemaju telah melenyapkan Kampung Buah Pala dari peta negeri Pulau Pinang, kini kewujudan tempat baru ini talah melegakan mereka kerana cirri ciri keaslian alam sekitar telah terdapat pada kawasan baru ini.

Kawasan yang di maksudkan ini ialah sebuah kampong yang terletakdi daerah Seberang perai Tengah. Kawasan ini adalah merupakan sebuah kampong yang di penuhi dengan hutan lalang. Sehingga pada hari ini kampong ini masih belum dapat di tandingi kehutannya oleh kampong-kampung yang ada di negeri Pulau Pinang ini.

Anda akan dapat menikmati keindahan rumput rampai dan hutan lalangnya di awal-awal jalan masuk ke kampong sehinggalah ke dalam kampong. Jika anda memasuki kampong ini melalui jalan keretapi anda juga akan di sambut oleh semak samun yang begitu indah sekali. Begitu juga jika anda memasuki kampong ini melalui Taman Nagasari anda akan melihat betapa kampong ini masih terpelihara persekitarannya.

Yang lebih menarik minat UNESCO untuk mengitiraf kampong ini sebagai tapak warisan dunia ialah dengan kewujudan sebuah rumah puaka yang di huni oleh seorang lebai yang pakar dalam bidang sms sexs kepada isteri dan tunang orang. Rumah ini menurut seorang penduduk kampong itu adalah sebuah yang tercantik di dalam kampong itu. Bukan saja semak samun yang mengelilingi rumah itu malah di dalamnya juga berbau cukup harum dan sesuai untuk orang-orang yang pemalas macam pemilik rumah ini.

Namun begitu seorang anggota UNESCO telah mengeluarkan arahan kepada sesiapa yang melawat ke rumah puaka ini agar tidak membunyikan hon atau senyum bila bersua dengan Lebai ini. Ini adalah kerana Lebai Sexs ini telah beberapa kali trauma kerana rahsianya bersms lucah dengan isteri dan tunang orang itu telah di ketahui umum. Walaupun begitu pengunjung yang mahu mengambil gambar akan keindahan hutan simpan di rumah puaka ini adalah di benarkan. Ini adalah kerana gambar-gambar di sekitar rumah puaka ini bolehlah di jadikan contoh kepada mereka-mereka yang pemalas dan pengotor seperti Lebaii Sexs ini.

Anda yang berhasrat untuk melawat kampong ini juga tidak perlu risau dengan makanan kerana di dalam kampong ini juga telah tersedia sebuah kedai makan yang menyediakan minuman tanpa makanan. Anda tidak perlu risau untuk beratur panjang untuk mendapatkan makanan kerana kedai ini sentiasa lengang. Yang paling istimewa dengan kedai ini ialah jika anda mempunyai duit haram hasil bekerja dengan UMNo atau BN tuan kedai ini yang pada asalnya mengharamkan duit anda itu akan menghalalkannya apabila anda minum di kedainya. Pendek kata kalau kena kat dia halal dan kalau kena kat orang lain HARAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM. Anggota UNESCO itu juga memberi amaran kepada pengunjung kedai ini agar jangan sekali-kali memakai seluar pendek kerana seluar pendek adalah di HARAMkan kepada orang lain tetapi diHALALkan kepada adiknya sahaja.

Namun begitu anda wajib tahu peraturan di kampung warisan ini ialah jika anda di dapati bersalah anda akan di hukum tanpa bicara oleh para juri professional. Walau apa pun anda tak perlu risau kerana para juri ini hanyalah berani mengumpat di belakang sahaja tetapi tidak berani bila anda ajak mereka berdepan. Ini adalah kerana ketua juri adalah seorang yang gila sexs yang teramat hebat, maka dengan itu beliau tidak mempunyai apa2 hujah melainkan tentang sexs sahaja dan bonekanya hanyalah lulus pangkat S dalam peperiksaan SRP.

Adalah di ingatkan juga kepada pelawat kampong warisan ini agar jangan sekali-kali datang bersama isteri dan anak perempuan kerana Lebai sexs tidak akan melepaskan peluang untuk berbicara lucah dengan isteri atau anak perempuan anda. Jangan sekali-kali tinggalkan no talifon jika melawat teratak hantunya itu.

Untuk yang mahu membeli belah bolehlah mendapatkan minyak lintah yang di buat sendiri oleh lebai sexs. Menurut seorang tunang orang yang bernama Sal Lebai sexs memberi tahunya melalui sms lucahnya bahawa beliau selalu mengunakan minyak lintah untuk mengurut zakarnya ketika keseorangan di waktu malam dan apabila teruja beliau akan terus beronani dengan minyak lintah ini.

Semoga kampong warisan ini akan terus terkenal dengan pengistiharan UNESCO sebagai tapak warisan dunia dan rumah hantu milik lebai sexs akan di naik tarafkan mejadi sebuah teratak warisan. Mungkin dalam sebulan dua lagi rumput dan lalang di sekeliling rumah hantu ini akan meninggi hingga ke bumbung rumahnya. Pada ketika itu maka satu lagi anugerah patut di fikirkan oleh pihak kerajaan negeri. Iaitu anugerah Lebai pemalas dan pengotor terbaik di Pulau pinang. – BERNAME.

Tiada ulasan: