THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Isnin, 8 Februari 2010

ROMBAKAN BESAR-BESARAN EXCO KERAJAAN NEGERI PULAU PINANG. SEMUA EXCO ADALAH ORANG MELAYU


Isnin 8 feb. Pulau Pinang bakal menempah sejarah politik tanahair apabila akan mengubal undang-undang di mana Ketua Menteri serta exco kerajaan negeri akan di pilih di kalangan Ahli Parlimen.

Menurut Ketua Menterinya yang ada sekarang, YAB Lim guan Eng, perubahan ini di lakukan kerana ianya kan memudahkan lagi projek-projek kerajaan negeri di berikan kepada anak serta bapa saudara yang bakal menjadi Ketua Menteri nanti.

Menurut Guan Eng lagi, bukan saja yang akan mentadbir kerajaan negeri nanti terdiri daripada Ahli Parlimen yang berada di Pulau Pinang malah ianya juga terbuka kepada Ahli Parlimen yang berada di luar negeri Pulau Pinang. Yang lebih menarik lagi exco kerajaan negeri juga akan di pilih di kalangan orang awam atau penjawat awam dan swasta.

Di tanya sama ada beliau sudah mengenal pasti calon-calon yang bakal mengisi kerusi Ketua Menteri dan exco kerajaan negeri, Guan Eng berkata ianya sudah pun di kenal pasti dan hanya menunggu kelulusan Dewan untuk mereka ini mengambil alih kerajaan negeri.

Dalam sidang akhbar itu juga Ketua Menteri yang bakal turun tahta itu di asak dengan pertanyaan mengapakah beliau tidak mahu menerima memorandum yang mahu di serahkan oleh sebuah pertubuhan bukan kerajaan yang mengelar diri mereka SEDAQ.

Guan Eng dengan wajah sedih berkata beliau sebenarnya terharu dengan para peserta perhimpunan itu kerana baru hari ini mereka SEDAQ bahawa Ketua Menteri adalah orang cina di negeri Pulau Pinang ini. Namun begitu katanya lagi, beliau lebih amat terharu kerana perhimpunan itu di sertai oleh para mamak tanjung yang terperasan pulak diri mereka itu melayu.

Sebelum daripada ini beberapa orang mamak yang mengaku melayu telah berhimpun di depan kompleks kerajaan negeri meminta Ketua Menteri Sekarang agar meletakan jawatan kerana kononya telah menindas orang melayu sejak berkuasa hampir dua tahun yang lalu.

Mamak-mamak yang mengaku melayu tersebut amat marah kerana jika di waktu Tuan Haji Koh Thu Koon menjadi ketua Menteri orang melayu hidup dengan selesa di perumahan mewah di sekitar Georgetown dan Bayan Lepas. Namun setelah kerajaan negeri di ambil alih oleh DAP orang melayu telah di paksa untuk tinggal di tepi laut sekitar Jelutong dan flat di sekitar Kampung Melayu Air Itam.

Yang lebih dasyat lagi kezaliman yang telah di lakukan oleh Guan Eng ialah beliau telah memberi perutukan kepada sekolah-sekolah agama rakyat yang seblum ini tidak di beri oleh kerajaan di bawah kepimpinan Tuan Haji Koh Thu Koon.

Maka selepas daripada usul ini di lulusakan rakyat negeri Pulau Pinang akan kembali hidup dengan selesa di bawah Ketua Menteri dan exco yang baru di kalangan orang melayu sahaja. Tiada yang bukan melayu melainkan mel;ayu sahaja.

YAB TUAN HAJI TAN TEE BENG
KETUA MENTERI PULAU PINANG




YB ZAHRAIN HASHIM
TIMBALAN KETUA MENTERI PULAU PINANG



YB ZULKIFLI NORDIN
EXCO KERAJAAN NEGERI PULAU PINANG




YB IBRAHIM BIN ALI
EXCO KERAJAAN NEGERI PULAU PINANG
YANG BERHORMAT DR REDUAN TEE ABDULLAH
EXCO KERAJAAN NEGERI PULAU PINANG


YB HJ... EHHH YANG NI BUKAN YANG BERHORMAT TAPI YANG NI MALLAON PAKAR SMS LUCAH KEPADA TUNANG DAN ISTERI ORANG. MALAOON NI MASIH DI PERLUKAN DI PUSAT ASUHAN TUNAS ISLAM(PASTI) PULAU PINANG UNTUK MENDAPAT NASIHAT BAGAIMANAKAH CARA SEBENAR UNTUK berSMS LUCAH DENGAN ISTRI ATAU TUNANG ORANG.


SOSIALIS HIJAU

**********************************************************************************


PERINGATAN KEPADA ANDA SEMUA!

YDP PAS KAWASAN BATU KAWAN

IAITU

TAJUDIN ABU BAKAR

ADALAH

AJEN PROPAGANDA SB.

BERHATI-HATI DENGANNYA

Tiada ulasan: