THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Jumaat, 5 Februari 2010

KAUM INDIA MENGAMUK DI HADAPAN KOMTAR


Ini Bandi dan Amuk.
Tidak kena mengena dengan kisah kaum india mengamuk di komtar.



Orang2 India ini adalah penyokong Fanatik Zul Nordin dan Hassan ALi.

Ini Pulau Pianang Melayu yang punya tau... Kami mau itu Haji Koh Thu Koon Jadi kami punya KM. Itu Thu Koon banyak baik punya melayu. Dulu masa Hj Koh Thu koon jadi KM dia da banyak tolong sama itu melayu. kalau tarak percaya mari Jelutong tengok itu besar melayu punya rumah tepi laut ada duduk. Lagi itu Hj Koh Thu Koon ada bikin itu besar punya rumah sama orang melayu dekat itu Flat Kampung Melayu. Itu masa melayu bankyak senang ooo. Itu pasai kita mau itu Haji Koh Thu Koon jadi kita punya KM sebab dia melayu punya orang. Kita orang tarak suka sama itu Guan Eng Sebab dia cina.
Cilaka punya Cina Guan Eng... Mau rampas ini melayu punya negeri. Ini Guan Eng tak tau ka ini negeri kita orang punya Sultan sudah jual sama Francis Light... jadi ini negeri mesti la Mat Salleh punya bukan cina punya.... kita orang banyak sayang sama itu Mat Salleh sebab sudah banyak angkat kita orang punya harta balik dia punya negeri... eh eh eh eh

Itu hari Taipusam punya time kita orang tarak sempat mau masuk api kasi cuci dosa itu pasai ini hari kita orang bikin ini kavadi. Sekarang tak payah pi ayaq Itam lagi sebab ini komtar punya depan pun boleh bikin Kavadi.

Cina punya orang mesti ingat baik2, walaupun kita orang mamak punya bangsa tapi kita banyak sayang sama melayu sebab itu melayu banyak bodoh...

Haa sekarang baru puas hati sebab itu Cina Guan Eng sudah kasi bakar sampai hanggus... sekarang Melayu sudah kembali berkuasa dalam ini negeri. Haji Koh Thu Koon sudah boleh masuk DUN untuk perjuangkan nasib bangsa melayu seperti yang telah beliau perjuangkan sewaktu waktu dahulu... Hidup Melayau Hidup Melayau... Hidup Melayauuu.

SOSIALIS HIJAU

ANDA BOLEH LIHAT WAJAH2 PEJUANG MELAYU DENGAN CLICK INI

http://greensocialis.blogspot.com/2010/01/wajah-wajah-pejuang-ketuanan-melayu_1193.html

Tiada ulasan: