THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Khamis, 21 Januari 2010

WAJAH-WAJAH PEJUANG KETUANAN MELAYU YANG TULIN

Sejak dua mejak ini sering kedengaran cerita pasai ketuanan Melayu. Kononya hanya melayu yang boleh menjadi tuan di bumi Malaysia ini. Kononnya menurut sebuah parti ultra melayu Cina ni jahat... hindu pun jahat jugak... tapi kalau kawan dengan depa cina baik hindu pun baik... kononnya la...

Ishhh tak pulak aku tahu nak menilai orang sapa yang baik dan sapa yang jahat. Yang aku tau PEMUDA PAS PULAU PINANG SOKONG SAPA SAPA YANG SMS LUCAH KAT ANAK BINI ORANG MACAM MAT ZAN DURANY AJK PASTI PENANG DOK BUAT TU... yang aku tau la... yang aku tau jugak PEMUDA PAS PULAU PINANG BENARKAN SAPA SAPA NAK RABA JOBOQ macam depa benarkan MAT SOPI KETUA PEMUDA PAS KAWASAN BATU KAWAN RABA JUBOQ. Yang aku tau la.. yang aku tak tau tidak la pula aku tau....

Ishhh yang tu intro wajib tuuu...

Ni nak cerita la balik pasai ketuanan melayu yang dok heboh kebelakangan ni. Bukan apa bila aku perati balik yang dok heboh pasai ketuanan melayu tu rasanya bukan macam melayu.... ishhh hampa try.... cuba..... test... tengok gambaq-gambaq hero ketuanan melayu kat bawah ni... rasa rasa hampa depa ni melayu ka???


Ini namanya Musa... Ketua Bahagian kat sebelah rumah aku. Asal kampung Tawar Baling ....Dia ni time Koh Thu Kon jadi KM P.Pinang dua tiga kali dok buat gimik pasai nak orang melayu jadi Ketua Menteri P.Pinang. bising punya bising dapat jadi senator... terus diam... last-last dapat juga pemimpin sebangsa dengannya jadi TKM.... itulah hasil perjuangan beliau ... nak tau sapa dia TKM tu.... la kalau dah sebangsa dengannya tentulah Ramasamy... ish yang tu pun nak kena habaq ka?

Haaaaa yang ni pulak abang dia... aku kenai sangat dengan dia ni... kalau dia balik kampung selalu jugak boleh sembang dengan dia.... nak tau asal usulnya kena pi tanya orang Tawar.. aku tak berani komen nanti kena saman naya... aku tak dak duit nak ambik peguam....

Haa yang pulak YB Zul Nordin punya gang......Demi sebuah ketuanan melayu dia tak jadi lawan petisen Parlimen Kulim Bandar Baru yang dah comfirm dia menang.. Bukan apa sebab dia pun tau Zul Nordin pun ultra melayu juga... Dia ni pun hebat jugak dia punya ketuanan melayu... sampai pernah pi serang satu NGO cina satu ketika dulu.... kah kah kah.... biasa la jenis macam ni bawak gang berani la.... haa depa yang tiga orang di atas ni 3 beradik... agak2agak hampa depa ni melayu ka?

Ayooo yoooo ini Naib Presiden keADILan yang pertama.... tapi sekarang sudah tak mau join keADILan sebab keADILan campur sama cina... lain cerita gua tak tau sama dia.... tapi ini orang nampak macam melayu ka???

Tu diaaaaaa.. yang ni lagi real punya pejuang melayu.... Lu orang kenal ka sapa? Nizar punya kawan baik la...Hampa jangan marah kat dia sebab curi kerusi MB Perak... itu semua sebab dia nak melayu terus berkuasa di Perak.. kalau Nizar jadi MB nanti semua cina jadi Exco... ehhh rasanya ini sudah satu rekod dunia.... nak tau rekod apa? MB India pertama di Malaysia.... Best la orang Perak... Speeker orang India, MB orang India... kat penang ni pun orang India hanya boleh jadi TKM tapi kat Perak boleh jadi MB broooo.....

Ni lagi sorang orang Baling... Time PRU hari tu puak-puak Pas dok kempen... nak Mamak ka nak Ulamak (merujuk kepada Ustaz Taib Azamudin calon Pas Parlimen Baling) Haa dia ni pun hebat jugak kalau cakap bab melayu ni... cuma satu kesilapan besar yang pernah dia buat dalam hidupnya ialah time Putera Umno pi terjun kat kutub utara hari tu dia tak ikut sama terjun... kalau tak tentu dia dah putih macam snow white.... time tu kalau cakap bab ketuanan melayu baru real.... Dey macha itu hari lu punya open house gua ada pi tapi lu tak dak mana lu pi haa...

Ini orang India yang jadi barua melayu... ramai blogger marah kat dia... yang hamap dok marah kat dia tu pasai apa... nama dia pun parpukari... kah kah kah... tu la hampa aku kata hanya kari kat penang ni saja yang sedap hampa tak percaya...kah kah kah parpukari nak jadi pejuang ketuanan melayu... kot dia ni Internationale kot..... kah kah kah

Nana.... nana apa habaq.... awat nana tak habaq yang nana ni melayu... saya dok ingat nana ni ketua pemudaMIC.... rupa rupanya pejuang ketuanan melayu kah kah kah
Ni Menteri kat negeri aku ni... hampa jangan la dok kata kat dia.. sebab kat penang ni hanya tinggal dia dengan Pak Lah saja yang ada kerusi parlimen ketuanan melayu yang lain semuanya parti melayu dah kalah....tapi la kalau hampa dengaq betui2 dia cakap agak agak hampa macam bunyi bangasa apa haa... Macam orang Jelutong la..... Nanti sat aku nak talipon Sarip Omaq tanya pasai dia ni.... Sarip Omaq baik betui dengan dia ni... macam mana tak baik nak habaq kat hampa... Ketua Bahagian Tasek Gelugoq dia bagi free saja kat dia ni... kah kah kah rupa-rupanya kerusi parlimen ketuanan melayu di Penag hanya tinggai satu saja..... kat kepada batas


Sebenarnya ku kesian kat dia ni pasai tukang buat surat beranak dia tulis bangsanya cina... Sebenaqnya dia ni melayu... Melayu pure.... tak percaya hampa baca Mingguan Malaysia.... Siap maki hamun cina lagi brader kita ni.... huhh takut gua...

Jadi aku bukannya tak mau sokong ketuanan melayu tapi aku rasa depa ni macam bukan melayu je... haaaa baru aku tau ..rasa-rasa aku la depa ni tentu ada agenda tersembunyi macam selalu orang umno dok kata kat cina tu... Iss lagi la aku takut... tak jadilah aku nak sokong ketuanan melayu... bagi kat Orang Pas BATU kAWAN dah la sokong ketuanan melayu....Lagi pun depa kena ikut cakap YDP depa sebab kalau lawan nanti mati masuk neraka... katanya laaa

SOSIALIS HIJAU

Tiada ulasan: