THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Sabtu, 13 Februari 2010

AL FATIHAH : LAGI AHLI PARLIMEN MENINGGAL DUNIA

Mereka - mereka ini di pilih menjadi wakil rakyat pada PRU yang lalu bukan kerana kehebatan mereka. Mereka ini menang kerana rakyat menolak BN. Mereka ini bukanlah aktivis masyarakat di tempat mereka bertanding tetapi mereka menjadi calon kerana parti mereka tidak punya calon untuk di letakkan di tempat yang mereka bertanding.

Itu kisah tahun 2008 di mana Rakyat, terutamanya orang bukan melayu menolak Barisan Nasional. Jika sebelum itu Mat Sabu kata rakyat akan mengundi BN walaupun BN meletakan Mak Enon sebagai calon tetapi ianya sudah terbalik pada PRU yang lalu. Rakyat akan mengundi apa saja parti yang menentang BN tanpa mengira calon atau bangsa dan agama calon.

Kemenangan calon-calon PR dalam PRU yang lalu atas dasar sentimen. walaupun PRU akan datang rakyat masih meneruskan sentimen menolak BN tetapi kali ini faktor calon dan parti yang bertanding juga akan di ambil kira oleh pengundi.

Setelah di telek dalam Gelok Jampi yang di gunakan oleh Nujum Pak Belalang maka muka muka mereka di bawah ini telah menjelma sebagai makluk-makluk yang bakal mengugurkan gelarang YANG BERHORMAT yang rakyat berikan pada PRU yang lalu.

Makluk-makluk ini di ketuai oleh :-

AHLI PARLIMEN KULIM BANDAR BARU

Ini adalah makluk 3 alam. Alam pertamanya ialah ahli Pas. Alam keduanya beliau adalah MP PKR dan alam ketiganya ialah beliau adalah ejem propaganda UMNO.

AHLI PARLIMEN PASIR MAS

Makluk ni aku tak tau berapa alam dia punya dok ada. Semua alam yang di masuk kena tendang. Start dari mula masuk bertanding pilihanraya tak pernah menang. Tiba-tiba ada satu parti yang kononnya berjuang Islam dan terkononya pulak pejuang nasionalis semuanya kapirrr, tiba-tiba makluk ni yang betapa punya haprak dia punya nasionalisme boleh jadi calon parti yang kononnya berjuang islam. Bukan bagi tempat yang parti yang kononnya parti Islam ni kalah tetapi tempat yang parti ini menang. Dari tak pernah menang tiba-tiba boleh menang. Bila dah menang makluk ni lawan balik parti yang dia guna untuk menang. Maka terkapirrrlah semula makluk ni.

AHLI PARLIMEN NIBONG TEBAL
Makluk ni aku tak kenal walaupun satu negeri dengan aku. Tapi PRU akan datang makluk ni dah tak mau bertanding dah sebab dia nak jadi tukang rumah. Dia nak buat kedai untuk Pak Menakan dia sebab dia mintak kat Guan Eng tapi Guan Eng tak mau bagi. Oleh itu bolehlah sapa2 yang kena runtuh kedai mai cari dia ni lepas PRU nanti sebab makluk ni akan jadi tukang rumah.

AHLI PARLIMEN BAYAN BARU

Makluk ni keturunan UMNO. Macam Pas jugak la asal dari umno sebab tu la ni asyik dok gila meroyan kat umno. Dulu kalau dia tau Penang ni PR nak perintah comfirm dia tak bertanding kerusi parlimen. Bila PR jadi kerajaan di Penang Anwar bagi kat Fairus jadi TKM1. Mana boleh jadi macam ni...Macam Berahim Pendek kata kat P.Ramlee dalam gambaq Ali Baba Bujang Lapuk la.... " Saya Sarjan Cheff... orang lain dapat 3 darham tapi saya dapat satu darham...." Lepas Fairuz jatuh naik pulak Dr Mansor... laaaa terlupa la pulak makluk ni MP tak boleh jadi TKM... Bila tak jadi TKM macam mana nak sain tender.... .. Nak masuk UMNO satgi nampak sangat... Haaa baru dapat idea....kata kat Guan Eng Komunis. Mana boleh kawan dengan komunis nanti masuk neraka.

AHLI PARLIMEN BACHOK

1999 makluk ni menang di parlimen Yan Kedah. Akibat takut kalah kerana tak buat kerja di Yan tahun 2004 makluk ni lari pi Terangganu sebab time tu parti makluk ni jadi kerajaan kat sana. Dok rasa boleh menang la kat Terangganu last-last orang Terangganu kenai sapa dia ni... Bila kempunan kat Terangganu makluk ni lari pulak kat Kelantan time PRU lepas, maka kembalilah semula gelaran YB kat dia ni. Bila dah menang dia ni dok sosek pulak kot belakang dengan UMNO.... Kira dia ni nak jadi hero Ketuanan Melayu laaa agaknya.

ADUN GOMBAK SETIA SELANGOR
Ni sorang lagi makluk ketuanan melayu. Dulu dia ni sebelum join politik kerja dia bercakap dan merapu. cakap apa saja yang dia nak cakap. Tukang dengaq pulak sanggup perabih duit untuk dengaq dia ni cakap. Sekali cakap RM masuk ribu-ribu. Macam biasa, orang Pas bila dengaq orang pandai cakap depa ingat pandai jugak jadi pemimpin. 1999 makluk ni lawan 2 tempat dan dua-dua tempat makluk ni menang. Di Parit Buntaq makluk ni tak buat kerja maka rakyat kasi terbalik tahun 2004. Di Selangor makluk ni jadi Ketua pembangkang, tapi dia dok ingat dalam dewan DUN bila bercakap orang semua mesti dengaq dia punya cakap. Sebelum tu dia punya cakap semua orang kata yes yes tapi bila kena sergah dalam Dewan dengan Mat Toyo terus terketaq-ketaq. Parti yang kononya Islam lantik makluk ni jadi Naib Presiden. Akai dia ni macam akai Siti Norhaliza yang orang Pas sayang sangat tu. Bila rasa dia dah tak boleh menang, awai-awai dia tarik diri dari bertanding Naib Presiden... hukan apa takut malu kalau kalah... sebjik macam perangai hudoh Siti Norhaliza yang penyanyi paling aku meluat tu. 2008 makluk ni masuk Dewan lagi... Pas bertanding paling banyak kerusi.. kalau menang makluk ni ingat boleh la nak jadi MB.. tiba-tiba Khalid Ibrahim sudah angat itu kerusi. Mat Toyo kata kalau hang nak jadi MBM join la dengan kami.. makluk ni pun tidoq malam termimpi-mimpi..

ADUN CHANGKAT JERING
ADUN BEHRANG PERAK

ADUN JELAPANG PERAK
Kalau nak kata 3 makluk ni masuk neraka boleh la terima akai jugak. Ni kira sapa tak masuk parti depa semuanya masuk neraka. Hampa kelentong kat mAT sOPI Ketua Pemuda Pas Batu Kawan tak pa la sebab dia tu semua orang tau tak cukup akai.

ADUN LUNAS KEDAH

Dia ni aku tak kenai.... hampa ulas sendiri

ADUN PELABUHAN KELANG SELANGOR
Makluk ni hampa tengok muka dia pun dah boleh agak dah. sebijik macam
muka kat bawah ni
.
ADUN BUKIT TENGAH PULAU PINANGKah kah kah kah... makluk bhalol ni kalau masuk bertanding sekali lagi comfirm kalah... kah kah kah kah... hampa kenai kat makluk ni.... kah kah kah kah wakil rakyat paling bahalol antara semua wakil rakyat dalam Malaysia ni kah kah kah kah.... cerdik sikit pada Mat Sopi saja kah kah kah kah.... Hampa tengok la dia dok buat apa??? Dok traning angkut buah nyok sebab dia dah tau yang dia tak kan jadi YB lagi kah kah kah kah... Din Binjai hang pi cari kerja lain cepat.. kalau hang dok tunggu lagi lepas PRU ni hang kena main muzik balik la kah kah kah.

UNTUK MAKLUK MAKLUK DI ATAS MARILAH KITA NYANYIKAN LAGU SELAMAT TINGGAL PUJAAN YANG DI POPULARKAN OLEH S.JIBENG SEBAGAI KENANG-KENANGAN TERAKHIR DEPA MERASA DIRI DI PANGGIL YB.


Selamat tinggal pujaan
Selamat kau berbahagia
Hidup di samping si dia
Kasih baru yang kau puja

Kini tibalah masanya
Ku tetap bermohon diri
Agar kau tak bercuriga
Pada ku kau lupa saja

Tak guna bersedih
Tak guna kau kenang lagi
Biar ku bersendiri
Membawa perasaan hati

Selamat tinggal puspita
Selamat kau selamanya
Hanya satu yang ku pinta
Senyuman manis yang mesra


SOSIALIS HIJAU

Tiada ulasan: