THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Jumaat, 8 Januari 2010

PAS DAN UMNO P.PINANG BERGABUNG LAGI UNTUK KERAJAAN PERPADUAN MELAYAU


Setelah bersama-sama bersatu dan berpadu dalam himpunan membantah keputusan makamah beberapa hari lalu, Esok akan di adakan pula satu wawancara antara pemimpin Pas Pusat dan Pemuda Pas Malaysia tentang isu orang melayu Pulau Pinang. Kononnya nak mencari penyelesaian.

Yang menariknya penel wawancara ini bukanlah dari orang melayu tetapi wakil dari Umno adalah seorang budak India dan wakil dari Pas adalah seorang Mat Indon Rawa.

Oleh kerana MIC tidak menerima budak India ini maka beliau telah menukar bangsanya berasal dari India itu kepada Melayu. Manakala mamat Indon Rawa ini terperasan bahawa beliau adalah anak melayu tulin dari tanah Melayu.

bagi sesiapa yang berminat dengan kerajaan perpaduan Melayu yang di anjurkan oleh Pemuda Umno P.Pinang dan Pas P. Pinang bolehlah datang untuk mendengar mamat 2 ekoq ini nak merapu. Tapi ingat hanya yang
BERINTELEKTUAL sahaja yang sekolah setakat tingkatan 3 macam Ketua Pemuda Pas Batu Kawan tak payah pi kerana kerja hampa hanya angguk-angguk saja. Nanti kalau pemimpin kata YA hampa pun kata YA, kalau pemimpin kata NO hampa pun kata NO.

Bagi orang Pas yang anti cina sangat-sangat di alukan kehadirannya. Anda boleh memaki cina secara LIVE di sesi soal jawab. Oleh itu tak payah lagi nak maki hamun cina kot belakang, bila bedepan teloq naik kebubun (ORANG JENIS NI RAMAI KAT PAS BATU KAWAN)

Oleh itu jangan lepaskan peluang ini. Hidup Melayau.... Hidup Melayau...Hidup Melayau

Sumber ini di ambil dari Blog Pemuda UMNO Nibong Tebal. Anda juga boleh melihat gambar2 perhimpunan gabungan Pas dan Pemuda Umno P.Pinang di blog ini. Blog ini anda boleh lawati di

http://pemudanibongtebal.blogspot.com/.


SOSIALIS HIJAU


Nota : Mujahid juga adalah orang yang mahukan Pas meletakan calon dalam PRK Penanti pada tahun lalu. Inilah manusia yang bersikap talam dua muka.

Tiada ulasan: