THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Selasa, 19 Januari 2010

LAGI GAMBAR2 GADIS MELAYU YANG MENAWAN


Kemarin Blog Ini telah mencipta sejarahnya tersendiri.. Sehingga jam 12.00 tengah malam Blog ini telah mendapat hit sebanyak 1672. Jika sebelum ini hanya di masuki sebanyak 150 – 300 pengunjung sehari tetapi isu yang di paparkan kemarin telah melonjakkan Blog ini sehingga lebih sepuluh kali ganda pengunjung daripada hari biasa.


Aku tak sangka dalam aku tak dak idea nak menulis tiba2 je boleh dapat gambar yang macam tu..Sebenarnya masih banyak gambar yang aku dapat dari sebuah Face Book yang kononya milik kepada Puteri UMno cawangan…….


Yang paling aku gembira kemarin ialah betapa ramainya membaca kisah LEBAI ZAN iaitu AJK PUSAT ASUHAN TUNAS ISLAM (PASTI) Pulau Pinang yang berperangai tak senonoh dengan anak bini orang.. Jika di lihat pelawat dari Pulau Pinang saja telah mencecah 210 hits.


Aku tak sabar nak bertembung muka dengan dia… malah aku juga tak sabar nak gelak sampai terbahak-bahak kepada kawan2nya. Kah kah kah kah


Dari 1600 yang membaca kisah lucahnya itu mana mungkin tak ada yang kenal dengannya. Kah kah kah… Tunggu apa lagi PASTI Penang… ambil la tindakan kat aku….. kalau hampa kata aku fitnah. Ntah2 hampa pun perangai macam Lebai Zan ni jugak apa suka sms lucah kat anak bini orang kah kah kah..


Pemuda Pas Penang pun dok tunggu apa lagi… Kan aku ni kata Mat Sopi Ketua Pemuda PAS BAtu Kawan kaki raba budak pompuan… kalau aku fitnah awat dok tunggu lagiii.. 1600 orang di seluruh dunia dah baca kisah Ketua pemuda kawasan yang kaki lucah ni…ntah2 hampa pun kaki raba jugak apa? Kah kah kah.


Last sekali aku nak gelak kat hampa macam Hisham Rais gelak

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah akah kah

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah akah kah

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah akah kah

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah akah kah


Nota : tajuk dan gambar di atas hanyalah untuk menarik minat anda masuk ke blog Ini sambil membaca kisah Lebai Zan Pengerusi PASTI kampung aku. Semua gambar berikut akan aku siarkan di masa hadapan... Tunggu saja...


Sosialis Hijau

Tiada ulasan: