THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Ahad, 20 Disember 2009

BERITA PELIK: JORDAN KEE P.A. ADUN BUKIT TENGAH BERHENTI UNTUK JADI PENGURUS BAND ROCK


Gambar di atas adalah gambar aku, Jordan dan Brader rocker yang main muzik bersama Ramli Sarip dalam gambar di bawah ni... Ha ha agak2 hampa sapa ya brader ni... Muka dia tu sewaktu tahun 80an dulu. maknanya dah 20 tahun lebih dah. Sekarang brader ni dah tak rock lagi kerana beliau telah gagal untuk menguruskan perutnya tu. Maka seluruh persatuan rockers telah menyenarai hitamkan namanya daripada menjadi rocker lagi sehinggalah beliau berjaya menguruskan kembali perutnya itu.

Ishhh.... Kalau aku bukak gambar muda dia tu dan kembalikan muka dia yang ori tahun 2009 ni mesti hampa tak percaya punyalah. .... Laki sapa la orang tua ni?????

Jordan pun dah nak berhenti dari jadi PA YB Bukit Tengah bila tahu kawan dia ni rupa2nya artis. Dia nak jadi pengurus Brader ni pulak lepas ni. Sebab tu dia bawak brader ni mai rumah aku. Dia nak ajak aku join sekali band depa.

wah tak lama lagi kami tak dan nak berblogging la. Bukan apa... Sibuk menerima undangan persembahan pentas. Kah kah kah

Nak tau sapa dia? Selalu - selalu la mai ziarah halaman aku ni. Hit kan lagi blog aku ni. Aku nak lawan dengan Tukar Tiup... kah kah kah

Sosialis Hijau

Tiada ulasan: