THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Isnin, 14 Disember 2009

BERITA PANAS DI ATAS SEHINGGA TERBAKAR KILANG


Akibat terlalu panas dengan berita dari seorang teman yang bercerita tentang kisah Mat Sopi iaitu KETUA PEMUDA PAS KAWASAN BATU KAWAN dan MAT ZAN BIN DURANY IAITU PENGERUSI PASTI MERANGKAP AJK PASTI NEGERI PULAU PINANG sebuah kilang di kampung aku telah hangus terbakar hari ini.

Kejadian yang berlaku pada jam lebih kurang 1.00 tengahari itu ketika semua pekerja sedang asyik menjadi hamba kepada majikan di kilang ini. Bagaimanapun semua pekerja telah berjaya menyelamatkan diri mereka sendiri.

Sebenarnya inilah kilang yang aku mula2 kerja 22 tahun lalu. Time tu dok tunggu result SRP. Gaji aku lumayan sekali iaitu RM7.00 sehari. Kenapa aku kata lumayan? sebab kawan aku yang kerja kat kilang sebelah tu cuma gajinya RM6.00 saja sehari. Kah kah kah. Boleh la lepas makan sendiri dengan beli rokok Dunhill 14. lepas la nak main mesin kuda. Kah kah kah.Time tu kalau SRP GAGAL MACAM KETUA DEWAN PEMUDA PAS BATU KAWAN tak dak can la nak masuk form 4. Kah kah kah.. aku kerja kat kilang ni sebulan saja sebab tak suka OT kah kah kah.

Opp tersasul pulak aku menceritakan keaiban Ketua Dewan Pemuda Pas Batu Kawan. Sambung balik cerita kilang terbakar. Namun begitu akan ku pendekkkan ceritanya dengan ending yang cukup menyayat hati.

Kebakaran akibat kepanasan cerita sensasi KETUA DEWAN PEMUDA PAS BATU KAWAN DAN PENASIHAT PERIBADINYA LEBAI ZAN BIN HJ DURANY YANG JUGA AJK PASTI PULAU PINANG INI telah dapat di padamkan setelah datang seorang superhero. Superhero ini datang dengan membawa ayaq longkang untuk memadamkan kebakaran ini. Tindakan berani Superhero ini yang datang setelah api terpadam telah mendapat cacian daripada penduduk di sini. Siapa superhero ini? Lihat gambar di bawah sekali :



Aweks ini sedang melihat aku mengunakan kemera cap ayam untuk mengambil gambar kebakaran tersebut.

Ramai yang datang untuk mendengar berita SENSASI tentang KETUA DEWAN PEMUDA PAS BATU KAWAN dan masternya LEBAI ZAN iaitu AJK PASTI NEGERI PULAU PINANG tetapi merasa hampa kerana berita panas ini telah mengakibatkan kebakaran sebuah kilang di sini.

Kelihatan pasukan Bomba sukarela sedang bertungkus lumus untuk memadamkan api kemarahan LEBAI ZAN DAN KONCO-KONCONYA. Lebai Zan hari ini telah di beritakan TRAUMA lagi dengan keberanian seorang lagi saksi untuk mendedahkan tingkah lakunya yang lucah lagi melucahkan itu.

PADANG JARAK PADANG TERKUKUR. Macam PAS kampung ni la jugak kini dah tinggal KUBOQ. Baca sketsa PAS KAMPUNG KU DI SINI :

http://greensocialis.blogspot.com/2009/09/pas-kampung-ku-dulu-kubu-sekarang-kubur.html




HAAAA.... inilah Superhero yang di maksudkan dengan berita di atas. Kehadirannya membawa air longkang telah berjaya menyelamatkan kampung aku daripada hanggus terbakar. Inilah Superhero YB ONG LONG KANG. Kah kah kah

SOSIALIS HIJAU

Tiada ulasan: