THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Rabu, 18 November 2009

TEAM ANAK GUA JUARAI PERTANDINGAN BOLA TAMPAR REMAJA P.PINANG


Team anak gua bersama dengan jurulatih serta team lelaki yang menjadi naib johan lelaki pertandingan ini.

Setelah hanya menjadi naib johan dalam Pertandingan Bola Tampar MSSPP peringkat negeri akhirnya anak gua bersama teamnya berjaya merangkul juara Remaja Pulau Pinang.

Anak gua satu2nya player yang menutup aurat didalam pertandingan tersebut kerana players lain bukan islam. Depa kata gua sesat sebab ikut sosialis, tapi anak gua tak pernah la pula dedah aurat pada bukan mahram walaupun kawan2 sekelilingnya bukan islam. Depa yang kononnya depa berada di jalan yang benar tapi gua tengok anak bini berserabut je. Ada yang sekolah agama tetapi agamanya hanya di sekolah saja bila sampai rumah agama tak tepi dulu. nak pakai seluaq pendek ka, nak pakai skirt pendek ka semua ok janji jangan lawan cakap dajaiudin nanti masuk neraka. Inilah sekular yang sebenarnya. Agama hanya time nak pi sekolah tapi bila sampai rumah time sembahyang je tutup aurat. cakap agama bukan main lagi tetapi anak bini sendiri pun tak mampu nak di bentuk ikut acuan agama.

ANAK GUA JUGA AKHIRI GENERASI YANG BELAJAR DI PUSAT ASUHAN TUNAS ISLAM(PASTI)

Anak Gua Amrozi sempena nama Amrozi Nur Hashim yang telah dihukum mati karena terlibat dalam Bom Bali 2002.


Anak Gua Bersama guru dan rakan2nya. Berdiri di tengah adalah Cikgu Shima yang juga telah mengajar anak aku 10 tahun yang lalu. Kini aku tak berani lagi mengantar anak aku ke PASTI kerana bimbang dengan perangai buruk AJK PASTI Negeri yang bernama MOHD ZAN BIN DURANY. Kelakuan buruk MAT ZAN DURANY yang berani mengantar sms yang bukan2 kepada perempuan termasuk guru PASTI adalah suatu perkara yang amat menakutkan ku. Bukan apa, di bimbangi bila umurnya sudah mencapai 40 tahun depan tetapi masih lagi kemaruk nak berbini sedangkan masih belum ada lagi perempuan yang sanggup menjadi bahan ujikaji sexs sadisnya itu nanti budak2 pun dia sapu... Eeeeee uuuuuuuuuu takutnya gua.

ANAK AKU JUGA START SPM HARI INI.

Hari ini juga bermulanya peperiksaan yang penting bagi anak aku yang form 5 itu. Semoga di beri ketenangan dan di terangkan hatinya untuk menjawab peperiksaan ini. Peperiksaan ini penting bukan pasai apa tetapi aku risau jika tak lulus nanti akan jadi macam ketua pemuda Pas Batu kawan yang SRP pun kojol. Kira kalau SRP yang boleh baling dadu tu pun kojol aku tak tau la nak habaq ketua pemuda Pas ni bodo tahap mana. Kah kah kah.... Kalau ketua pun bodo yang dok bawah dia tu.... lagi lagi la bodoooooooooooooooooo. kah kah kah

Sosialis Hijau

Tiada ulasan: