THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Khamis, 17 September 2009

PELURU MENGENA SASARAN

Petang tadi anak aku ajak aku pi Long Wan kedai pakaian untuk orang miskin macam aku ni. Aku terjumpa dengan sesorang yang amat penting dalam salah satu organisasi Pas Pulau Pinang. Sebenarnya aku dah 3 kali berjumpa dengannya tapi aku buat-buat tak nampak je. Kali pertama aku jumpa kat pasar malam. Aku kelencong kot lain tapi tersempak pulak dengan isteri aku. Aku jampuk sikit2 time dia dan bini aku dok bersalam tu. Kali kedua aku jumpa dia kat bazzar Perda, Dia dengan hubby dia, aku senyum je.. Kali ni aku terserempak pulak kat kedai Long wan ni. Dia kata kenapa tak pi masa …………….. Aku kata…. Ntah aku kata apa aku dah lupa. Dia kata nanti jangan masuk blog pulak. Ehhh You pun buka blog I ke? Baru 2 3 hari buka blog You. Dia terus tanya betul ke cerita Lebai tu atau hanya rekaan? Aku jawab tunggu saja… hanya masa yang akan menentukan betul atau salah cerita tentang lebai itu. Last dia minta jangan buat cerita pasal perjumpaan yang kebetulan ini dalam blog aku. Aku kata takkkk. Aku minta no hp dia dan kami pun buat hal masing2.

Nah sekarang tujuan utama bloq ni di wujudkan sudah pu sampai kepada sasarannya. Bila seorang ……………….. telah membuka bloq aku ini adalah kejayaan ku yang boleh di raikan. Sama ada mempercayainya atau tidak itu adalah perkara kedua. Bloq ini masih belum sampai kepada penghujungnya lagi. Masih banyak peluru yang mahu aku taburkan di serbannya dan janggutnya. Tunggu sajalah.

Kita lihat saja sampai bila Lebai ini nak berlakon dengan menjadikan janggut dan kopiahnya sebagai topeng. Kawan aku Mak geduak pun kini dah pindah ke juru. Anaknya pun dah bertukar ke Pasti Juru. Apakah Lebai merasakan kebiadabannya menganggu tunang dan isteri orang boleh di lindungi sampai selama lamanya? Apakah dia merasakan guru Pasti Juru tak akan bertanya apa2 pada isteri mat geduak?

Belum sampai masanya untuk aku sebut nama-nama mereka yang boleh menjadi saksi terhadap kelakuan Lebai sexs ini di dalam blog ini. Tapi dia harus tahu semua sms yang dia hantar kepada Guru Pasti yang bernama azizah telah guru ini tunjukan kepada aku. Apakah dia tak tahu bahawa azizah sudah bertunang? Apakah ini cerita bohong. Sila nafikan wahai lebai. Sila nafikan yang kamu tak pernah berSMS lucah dengan salmi. Kemarin kamu boleh berlakon tapi sampai bila????

Sosialis Hijau.

PS : Buat orang yang aku jumpa di Long Wan tadi, aku nak minta sori sebab ceritakan perjumpaan ini dalam bloq ini. Apapun terima kasih kerana telah menjadi salh seorang yang setiap hari mesti nak buka bloq ini.