THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Selasa, 2 Jun 2009

Peraduan Teka Lebai Siapa????



Jika anda seorang yang bijak sila teka milik siapakah lebai di sebelah ini? Untuk memudahkan anda saya berikan sedikit bayangan tentang ciri2 pemilik gambar lebai ini.

1. Dia akan menunduk mukanya kebawah jika bertemu wanita (Alim bro..)
2. Nampak macam orang zuhud… tapi sebenarnya takdak apa sebab pemalas kerja sebab tu la pakai moto buruk tak dak road tax kah kah kah.
3. Kawan baik dengan pemuda UMNO …cari makan beb nanti depa boleh belanja nasik lemak. Lepas la makan malam.
4. dulu jual kuih tapi dah tak bayar hutang pada mak cik yang buat kuih maka tiadalah lagi orang nak buat kuih untuknya lagi. Duit hambanya pun dia tak bayaq.salah seorang dari mereka ialah kakak kawan aku mak geduak.. dia hutang dekat 2ribu sebab ambil nasik lemak tak pernah bayar.
5. Minatnya kepada perempuan yang dah jadi isteri dan tunang orang tapi yang cantik saja tau.
6. cita2nya nak kawin dua sekali tapi separuh pun tak dapat lagi…..kah kah kah.
7. Onani dengan minyak lintah.
8. Pernah berkenalan dengan seorang perempuan yang bernama Sal. Katanya kepada perempuan tu dia adalah seorang guru besar sekolah. Baru kenal dua hari dah suruh Sal bunyikan ghairah dalam talipon untuk dia onani kah kah kah kemaruk betul la hang lebai sexs kah kah kah.
9. Punyai daya imaginasi sexs yang amat hebat.
10. Dia seorang lebai yang lucah
11. Suka menghantar sms lucah kepada perempuan.
12. dan lagi dan lagi dan lagi…. Hampa teka la dulu. Pergi ke ruangan undi dan undilah dia. Pemenang akan di Top up prepaid anda oleh si lebai ini. Lebai ini akan membeli topup itu di ESSO jalan baru seperti mana yang dia belikan untuk kekasihnya SAL. Ingat lagi tak lebai…… jangan buat2 lupa sms hang ada lagi kat tangan kami. Tungguuuuuu……….

3 ulasan:

Rantong berkata...

aku tahu.. hj. adi...ya betul...

View Profile: Rantong™

Koboi BM berkata...

Hang pun takut2 nak habaq kekeke,kalau hang berani awat hang buh kata mat zan. hang pun takut kat dia hehehe...gila tapi tak sedaq susahlah ...

Sosialis Hijau berkata...

ha ha hang kata kat orang baik, aku tak tau, aku tak kata hang kata ,ha ha aku tak tau, dosa tuduh orang, ha ha aku tak tau nanti mati masuk neraka, ha ha hang tuduh orang baik ada buat jahat aku tak tau ha ha...