THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Sabtu, 11 April 2009

Coretan PRK Bukit Gantang..

Aku berada di Bukit Gantang sehari sebelum hari membuang undi. Dengan bermotosikal aku ke sana hanyalah untuk memberi sedikit sumbangan kepada calon rakyat NB Nizar.. Biasalah orang yang tak berjawatan macam aku ni apalah sangat yang boleh membantu untuk mendapat kemenangan rakyat tapi cukuplah sekadar menjadi burung yang memadamkan api yang membakar Nabi Ibrahim a.s. Kalau jadi gajah pun dok kat rumah dengan bersembang di kedai kopi pun tak guna. Hanya berani maki umno di depan orang pas tapi bila bertemu dengan orang umno bertukar pulak topiknya.. Kononnya politik tak boleh campur dengan masyarakat.

Sebenarnya aku sepatutnya bersama team PSM perlu ke Bukit Selambau tetapi hati terasa sangat hendak ke Bukit Gantang. Sampai di sana aku terus ke Markas Pemuda Chankat Ibol di kawasan DUN changkat Jering. Bersama ketua pemuda PAS Kawasan Bukit Gantang saudara Hassan Halim, aku terus ke Kampung Sungai Petai kerana beliau mempunyai program di sana..Di sana sempat bertemu dengan bekas penceramah UMNO kelantan Ustaz Hamid Derani dan Ustaz Budak yang turut bersama berkempen untuk MB Nizar.

Tiada ulasan: