THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Ahad, 7 Mac 2010

PENDEDAHAN JAHAT siri 1

Sebenarnya ini bukan kali pertama saya mengunakan saluran yang betul tetapi daripada awal isu ini sehinggalah pada hari ini. Dari ketua pas cawangan hinggalah kepada Tuan Guru Presiden. Namun segalanya telah di halang oleh seekor manusia laknatullah yang bernama tajudin abu bakar YDP pas kawasan yang ustaz minta saya rujuk kepadanya dulu. Untuk pengetahuan ustaz di waktu ini saya sedang berhubung dengan seorang sahabat di Kelantan untuk terus berjumpa dengan Tok Guru Mursyidul am sebagai usaha terakhir saya sebelum saya dedahkan isi isms lucah itu kepada pihak akhbar.

Ustaz mungkin hanya mendengar isu ini daripada orang tertentu termasuk dengan Pemuda Negeri yang turut bersekongkol dengan Tajuddin laknatullah sejak dari zaman Hafiz Nordin lagi. Untuk membuat andaian daripada dengar2 cakap orang adalah satu perkara yang tidak adil. Mendengar hanya dari pihak saya sahaja juga adalah tidak adil. Oleh itu bagi saya perkara yang adil adalah dngan di adakan pertemuan antara kedua belah pihak bersama dengan mereka yang sepatutnya menjadi orang tenga.

sayangnya perkara ini cuba di halang oleh Tajudin ini. tajudin inilah punca kepada semua perkara. dialah yang merancang konspirasi bagi meburukan kami. saya bukan meminta untuk saya di sokong dan perkataan saya di benarkan tetapi saya minta di adili.

Jika Ustaz meminta perkara ini di rujuk kepada Tajudin maka saya rasa sekali lagi usaha pertemuan ini akan gagal kerana selama ini tajudinlah yang menjadi dalang untuk menghalang setiap pertemuan yang telah saya aturkan. tajudin memang cukup pandai perpura-pura dengan jubah dan serbannya tetapi di hatinya penuh dengan kebusukan yang mat menjijkkan.

Berbalik kepada blog saya adalah perlu saya beritahu pada ustaz bahawa sememangnya blog saya di wujudkan bagi menyerang individu yang turut serta dalam konspirasi ini. blog ini adalah bertujuan untuk menarik perhatian pimpinan Pas di semua peringkat untuk bertemu dengan saya. oleh itu selagi kes ini tidak di selesaikan maka saya akan terus membongkar segala lakonan manusia2 hipokrit ini.

sebenarnya saya tidak keseorangan di dalam berhadapan dengan manusia laknat ini. Di belakang saya punya ramai2 kawan2 yang masih berfikiran waras dan tidak bodoh dengan segala pembohongan Tajudin. Apatah lagi kami semuanya adalah pernah menjadi aktivis parti sejak dari dulu lagi. Untuk pengetahuan juga yang menjadi mangsa kepada konspirasi yang di rancang Tajudin ini adalah masih memegang jawatan pada ketika itu. Kami terdiri daripada :

Ali haron : Ketua Dewan Pemuda Pas kawasan

Saya : setiausaha DPPK

Mohd Roczuan : AJK DPPK dan ketua pemuda Pas cawagan

Hazmi Ishak : AJK DPPK

Mohd Rahim : AJK Pemuda pas cawangan.

Tiada ulasan: