THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Ahad, 21 Februari 2010

PERHATIAN UNTUK SEMUA BLOGGER: SENARAI BLOG YANG DI SENARAIKAN FATWA SESAT DAN KAFIR



Kemarin aku bercerita tentang orang politik yang berlindung di sebalik agama untuk kesinambungan kuasa politik mereka. Hari ini melalui FEEDJIT LIVE aku dapat mengesan sebuah blog yang memberi link kepada blog Sosialis Hijau.

Blog ini adalah sebuah blog kumpulan anti demokrasi yang bertopengkan Islam. Aku pernah berjumpa sebuah kereta yang cermin belakangnya di lekat dengan pelekat yang bertulis " TEGAKKAN KHALIFAH-RUNTUHKAN DEMOKRASI", mungkin blog ini ada kaitan dengan kumpulan ini.

Aku ambil sedikit masa untuk membelek beberapa tulisan di dalam bloq ini. Tulisannya cukup bersifat perkauman dan cukup anti kepada kaum cina. Kecuali UMNO semua parti politik adalah sesat. Pas sesat, PKR sesat, DAP sesat, Tok Guru Nik Aziz sesat, MB perak Nizar sesat, Anwar sesat , Gus Dur sesat, komunis dan sosialis tak usah cerita lagilah.

Dari pengamatan aku, jelaslah kedangkalan ilmu kepada pemilik blog ini. Pemilik blog ini adalah seorang yang tidak suka membaca dan kalau membaca pun hanyalah pada nota kaki dan kemudianya menjadikan ia sebagai rujukan.

Yang jenakanya tentang blog ini ialah, kononnya anti demokrasi tetapi keseluruhan blog ini bercerita tentang politik. Yang lebih menarik lagi blog ini yang kononnya Islam sebenar tetapi menyokong UMno yang menghalalkan judi. Blog ini menyokong pemimpin umno yang kaki betina, kaki mabok dan bermacam kaki lagi.


Cuba lihat senarai blog yang telah di fatwakan sesat dan kafir oleh pemilik blog ini : (Yang paling best gua punya blog pun ada jugak...kah kah kah kah)

Blog di bawah pula di senaraikan oleh pemilik blog ini sebagai blog ahli syurga.
SOSIALIS HIJAU

Nota : blog ini boleh anda lihat di http://korban-demokrasi.blogspot.com/p

Tiada ulasan: