THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Khamis, 18 Februari 2010

RASUAH ORANG AGAMA ITU HALALLLLLLLL!!!



Dua hari lepas di ceterakan di dalam media kekayaan beberapa orang individu di Malaysia yang kaya raya. Tidaklah pandai aku untuk menghitung berapakah nilai kekayaan yang di sebut sebagai berbilion itu. Tidak pula aku tahu berapa biji kontenakah yang di perlukan untuk mengisi wang yang sebanyak itu.

Biarlah mereka itu kaya, mungkin kekayaan mereka adalah hasil titik peluh mereka dan kuat bekerja. Tidaklah aku mahu bertanya berapa banyak rasuah yang mereka beri kepada penguasa untuk mereka menjadi kaya sebegitu rupa.


Rasuah itu perkara biasa sahaja dalam kehidupan hari ini. Polis makan rasuah, guru makan rasuah, Asakar makan rasuah, Menteri makan rasuah, Wakil Rakyat makan rasuah, Ustaz dan ustazah pun makan rasuah. Jika ada kuasa semuanya terdedah dengan rasuah.


Yang menghalalkan rasuah itu adalah istilah dan siapa yang menerima atau memberi rasuah. Rasuah di halalkan dengan menukarkannya kepada komisyen atau duit kopi. Rasuah di halalkan jika yang memberi itu adalah orang ugama yang bergelar ustaz kerana ustaz boleh mencari dalil dari nas Al Quran dan Hadis bagi menghalalkan perbuatannya.


Cuba anda tanya Ketua Dewan Pemuda Pas Pulau Pinang Al Fadzil Al Ustaz Al Yusni ibnu Mat Piah apakah hokum sms lucah pada anak bini orang? Sudah pasti Al Ustaz ini akan mencari dalil dari kitab-kitab atau apa saja untuk menghalalkan perbuatan jahat yang di lakukan oleh anak buahnya Al Malaaun Al Mat Zan Al Lucahi kerana yang berbuat jahat itu adalah kroninya.


Begitu jugalah dengan rasuah, yang haram adalah rasuah yang di ambil oleh polis tepi jalan, yang haram ialah rasuah yang di ambil oleh musuh-musuh politik mereka tetapi yang haram itu bisa saja menjadi halal jika jika ianya melibatkan si penghukum kepada orang yang menerima rasuah.


Gambar di atas Ketua Pemuda Pas Pulau Pinang dan gambar di sebelah AJK PAS Pulau Pinang yang kerjanya menganggu anak isteri orang termasuk guru PASTI.


SOSIALIS HIJAU

Tiada ulasan: