THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Ahad, 28 Februari 2010

PENGUMUMAN PENTING BUAT PENGUNA MAXIS BROADBAND


Salam buat semua...

Guam mohon maaf sebab dua tiga hari ni takleh nak update blog... ini semua Maxis broadband yang punya pasai... macam haram jadah.. Memang tak guna betul broadband maxis ni..

Oleh itu gua telah tukar ke broadband yang lain.. InsyaAllah dalam 3 atau 4 hari lagi mula start.... Oleh itu gua juga berikrar dengan sesungguhnya gua tidak akan membayar bil maxis gua pada bulan ini... haram jadah punya maxis....

Gua juga harap semua rakan FB tidak tag nama gua dalam 3 4 hari ini kerana nanti gua buka email gua tak larat nak baca email lu orang semua.....

Okey jumpa lagi......

SOSIALIS HIJAU

Tiada ulasan: