THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Selasa, 23 Februari 2010

PANAS!!!! CARA CIUMAN YANG BETUL MENURUT USTAZAH CT NORBAHYAH



Heboh seantario Malaysia bila kononya kerajaan Negeri Pulau Pinang membatalkan perarakan sambutan maulidul rasul pada tahun ini. Yang paling riuh sudah pastilah seorang pimpinan pemuda umno yang terperasan dirinya melayu.

Minah kat atas ni nak ganti Marshitah Baling.. anda muskil tentang sexs rumahtangga sila tanya kat ustazah ni tapi nak jawapan bayar dulu......

Sudah sepatutnya Kerajaan Negeri perlu di salahkan. Kerajaan negeri sepatutnya tahu dengan ada perarakan maulidur rasul kroni mamak umno ni akan dapat projek buat baju, dapat projek buat banner, dapat projek buat makan, dapat projek buat macam-macam. Dah lama umno buat ni sebelum terlinkup di 5 negeri. Tiba-tiba Guan Eng nak cancel pulak. Macam mana mamak Marican tak marah.

Itulah cerita manusia yang bersandarkan kepada prinsip kapitalis, hidup mereka hanyalah mencari keuntungan. Mereka mencari untung dengan menjual arak dan menghalalkan judi. Mereka juga mencari untung dengan menjual agama. Mereka akan membantah jika arak dan judi di haramkan kerana mereka akan kehilangan RM. Mereka juga membantah jika sesuatu program yang bersangkut paut dengan agama di batalkan jika ianya mendatangkan kerugian.

Inilah manusia yang berselindung di sebalik pakaian agama untuk mengisi poket dengan wang ringgit. Mereka ini ada dalam UMNO mereka juga ada dalam Pas, mereka ada di sekeliling kita. Hidup mereka untuk Ringgit Malaysia.

Kononnya mereka inilah membawa seni Islam yang tulin..

Maka pada 19 febuari ini akan di adakan Konsert Malam Maulidurrasul di Pulau Wan Man Terangganu. Sekali lagi anda akan lihat bagaimana manusia yang bertopengkan agama ini mencari Ringgit Malaysia dengan mengadakan konsert yang bertemakan Islam. Kononya konsert ini adalah hiburan yang mendidik jiwa dan selari dengan Islam.

Konsert yang di anjurka
n oleh kumpulan Nasyid Rabbani ini akan menjemput beberapa penyanyi seperti Kumpulan Nasyid Rabbani, Sharifah Aini, Jamal Abdillah, Yasin, Joe Flizzow, Aishah Serta Penceramah sexs Bebas, Siti Nor Bahyah.

Nak buat konsert maulidulrasul kena pakai selendang baru nampak islamic..kalau nak buat konsert lain takyah pakai la tudung....


Betulkan mereka ini mahu mengsyiarkan sambuatan kelahiran Rasulullah? bagaimana kalau persembahan mereka ini tidak di bayar? Apakah mereka ini iklas seperti anak muda yang memasang poster pilihanraya tanpa mengharapkan imbohan?

Sudah pasti tidak! Kumpulan Rabbani menganjurkan program ini kerana mahu mencari ringgit Malaysia. Siti Norbahyah pun datang kerana di bayar puluhan ribu ringgit. Mereka ini menjual nama agama untuk mencari duit. Seperti kata menteri nikah kahwin dalam filem Musang Berjanggut "undang-undang saya yang buat, saya boleh kasi padam jika ianya tidak menguntungkan.


Bini Mamat K ni adalah penyanyi kesayangan orang PAS. Kononnya bersopan santun...







Malaon kat sebelah ni salah sorang ahli Pas di Pulau Pinang yang berselindung segala kerja jahatnya di sebalik lebai. Namun begitu ianya mungkin telah difatwakan oleh Dewan Pemuda Pas P.Pinang bahawa berSMS lucah dan menganggu isteri orang adalah di bolehkan.






SOSIALIS HIJAU

BANTUAN SEGERA : RUMAH TOK WAN BLOGGER KERPLUNK TERBAKAR

SILA CLICK DI SINI

Tiada ulasan: