THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Jumaat, 5 Februari 2010

PENGAKUAN BERANI KAWAN SAYFOOL TERHADAP KONSPIRASI KEATAS ANWAR


Cuba anda besarkan gambar di atas. Perhatikan di wajah SayFool, anda akan lihat tanda kesan sujud di dahinya. Mengapa sebelum ini tidak ada kesan itu? Segalanya berkemungkinan. Kita boleh membuat andaian sendiri. Yang pastinya ianya adalah untuk terus memperbodohkan orang yang telah sentiasa bodoh.

Mungkin apa yang hendak di gambarkan oleh team propaganda UMNO ini adalah SayFool adalah seorang yang kuat ibadat dan mana mungkin sanggup berbohong apatah lagi berani bersumpah dengan al Quran.

Cuba lihat gambar di sebelahnya pula. Malaoon ini adalah Ahli Jawatankuasa Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) P.Pinang. Seperti juga SayFool si Maloon ini juga cuba menyembunyikan segala kelakuan tak senonohnya seperti berSMS lucah dan menganggu anak isteri orang di sebalik Lebai dan janggutnya.

Apa yang hendak di nyatakan di sini adalah pada hari ini manusia cuba untuk berselindung di sebalik agama untuk menyelamatkan diri dari segala kesalahan. Agama juga di gunakan untuk memperbodohan orang ramai kecuali aku.

Namun begitu sampai bilakah mereka berdua ini boleh memperbodohkan orang dengan berpura-pura dengan watak agama mereka? Percayalah pembohongan akan pasti terbongkar.

Sosialis Hijau

Tiada ulasan: