THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Jumaat, 19 Februari 2010

FATWA JENAKA SHAHIDAN KASSIM


BERIKUT ADALAH FATWA YANG DIKELUARKAN OLEH BEKAS MB PERLIS DI DALAM FACEBOOKNYA.

Dato Seri Shahidan Kassim fatwa dr.asri:wkil rakyat yg lompat parti adalah haram..ini adalah hukum agama..namun kita lompat parti kerana nak lari dari perjuangan yg siasia dibolihkan..lebih2 lagi kalau ianya meruntuhkan perjuangan Islam.Keputusan 3 wakil rakyat Perak adalah betul dan dapat pahala.

Sila click di sini untuk ke Facebook Al Ulamak Warisatul Menyemak ini.


Sekarang ini musim orang politik keluar fatwa dan hukum. MP umno Bayan Baru di dalam muka depan surat kabar Sinar hari ini keluarkan hukum berdosa sesiapa yang berada di dalam parti PKR. Di dalam FB bekas MB Perlis yang di buang raja Perlis pulak mengeluarkan fatwa melompat parti mendapat pahala besar walaupun yang melompat itu adalah ADUN Jelapang yang bukan beragama Islam. Itu belum di ambil kira lagi dengan lebai Kulim Bandar Baru dengan fatwanya yang anti cina.


Inilah kisah dan ragam orang politik mengunakan agama untuk menghalalkan perbuatan mereka. Jika dulu Pas cukup terkenal dengan fatwa dan hukum, kini ianya beralih kepada semua parti politik pula. Orang Pas cukup terer dalam menhukum orang yang tidak sehaluan dengan mereka. Bukan saja Umno di kapirkan Pas malah pejuang kemerdekaan yang telah berkorban segalanya juga di kapirkan oleh oran Pas kerana kononnya mereka yang berjuang ini tidak mati dalam Islam.


Betullah apa yang di ungkapkan oleh Marx “Ugama itu candu kepada masyarakat”. Namun ungkapan inilah yang di jadikan oleh para ugamawan yang menjadi barua kepada penjajah bahawa sosialis dan komunis itu anti agama. Sedangkan mereka tidak pernah untuk mengkaji dan menilai apa yang di maksudkan oleh Marx itu.


Hari ini terbukti apabila ugama di jadikan perisai untuk mempertahankan tindakan jahat dan pengkhianatan orang politik kepada amanah rakyat. Rakyat di candukan agar terus menyokong perbuatan jahat mereka dengan berlindung di sebalik hukum hakam agama.


Ini bukan hanya cerita Zahrin dan bukan juga cerita Shahidan Kassim yang telah sedia maklum manusia yang cukup anti kepada hukum hakam Islam tetapi tiba-tiba menjadikan agama sebagai hujah untuk menindas dan menipu rakyat. Ini juga cerita manusia yang bertopengkan agama untuk berlindung perbuatan jahatnya.


Siapa lagi kalau bukan SEORANG AJK PASTI P.PINANG yang berkelakuan lucah lagi jahat terhadap guru PASTI dengan berSMS lucah dan menganggu tunang dan isteri orang. Apakah ulama’-ulama’ dan ustaz-ustaz dalam PAS tak tahu cerita ini. Tetapi ustaz-ustaz ini mencari dalih dengan mengaitkan dengan hukum hakam agama agar si malaoon ini tidak di dakwa.


Orang kampong tahu si malaoon ini menganggu guru Pasti yang bernama Azizah yang sudah berkahwin, Guru Pasti di Pulau pinang tahu akan cerita ini malah ada antara mereka pernah membaca sms yang di hantar maloon ini kepada azizah yang sudah bergelar isteri orang itu

Inilah yang sebenarnya di maksudkan oleh Marx. Ugama di jadikan cadu untuk menipu orang ramai agar kejahatan mereka lakukan akan terus terlindung di sebalik jubah agama. Siapa lawan akan masuk neraka.


SOSIALIS HIJAU



Tiada ulasan: