THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Jumaat, 29 Januari 2010

GAMBAR GAMBAR KEHIDUPAN ARTIS PUJAAN ANDA DI BELAKANG TABIR.

Hari ini ramai yang mahu menjadi artis. Dari budak 5 tahun sampailah dah tua nak mampos semuanya nak jadi artis. Menjadi artis bias menghasilkan pulangan wang ringgit yang bertimbun-timbun. Lebih cantik paras rupa mka lebih mahalah nilai pada batang tubuh artis tersenut.Yang perempuan akan menjadi rebutan kepada VVIP untuk di jadikan teman hidup. Jika tidak dapat di jadikan teman hidup cukuplah sekadar menjadi teman tidur.

Begitu rendah golongan yang menganggap diri mereka ini kepada perkataan artis itu sendiri. Sedangkan perkataan artis membawa maksud sesuatu kegiatan seni yang di lakukan oleh individu atau kumpulan yang bersangkut paut dengan nilai hidup. Tetapi hari ini semua yang menjadi penyanyi dikatakan artis. Semua yang menjadi pelakon di sebut artis tetapi tidak ada nilai seni langsuung di dalam jiwa mereka.


Maka apabila ini terjadi maka timbulah fitnah yang amat besar kepada perkataan artis itu. Lihat sajalah gambar-gambar di bawah ini bagaimanakah kehidupan sebenar mereka di belakang dunia yang mereka gelar artis itu.

AZIZAH MAHZAN

Seorang pelakong yang berusia lewat 40an. Status perkahwinannya tidak pula aku ketahui.. Kadang kadang belakon jadi bini Dato, kadang2 belakon jadi orang kampung dan tidak lupa juga belakon jadi orang alim. Itu semua lakonan.





Yang lelaki tu pun pelakon jugak.
Namanya aku tak tau tapi selalu dok belakon drama bodoh dalam TV

Berhenti seketika untuk iklan blog anak menakan aku. Sapa nak buat menantu sila jumpak dengan Pakcik dia ni dulu. Sila kembali semula ke blog sosialis Hijau untuk banyak lagi paparan gambar gambar artis kesayangan anda.

sila click disini




WAN NOOR AZLIN
Pelakon Drama TV popular pada satu ketika dulu. Macam kata Norlia Ghani dalam Iklan pelekat gigi.. Bukan saja tak macam gigi palsu malah belakon pun tak macam palsu. Maka dengan mengambil kira ucapan berharga Norlia Ghani ini maka Wan Nor Azlin telah melakonkan satu adengan yg bukan palsu pada satu ketika dulu. Oleh kerana CD lakonannya telah mencapai jualan platinium berkembar lima maka beliau telah rehat dari dunia lakonan buat sementara dan untuk tidak mahu dirinya yang begitu popular itu di ketahui umum, kononnya beliau memakai purdah. Hari ini beliau talah kembali semula kedunia lakonan.

Ini pakaiannya di dunia lakonan


Ini pula di dunianya yang sebenar

PESERTA RANCANGAN GADIS MELAYU
Sopan santun dan berbudi pekerti untuk mencapai sebuah kejayaan.Hakikat yang sebenarnya begini gaya sopannya

DRAMA MELAYU YANG POPULAR DALAM TV


Dibawah ini pula adalah senarai bayaran kepada setiap
persembahan kepada penyanyi di Malaysia ini.




jantan ni adalah pelakon iklan Vitagen yang dok tergedik-gedik menari tu.
Iklan tak masuk akal.


Ini anak Yusof Selam.
Dulu anak lalakinya kena tangkap sebab hidah dadah tapi polis kasi lepas sebab Ysof Selam ni pandai menyelam


yang jantan tu aku kenai tapi yang betina tu aku tak kenai. hampa tanya Mat Zan tentu dia kenai. Yang jantan dok sebelah kana tu lagi la aku tak kenai.

Gambar-gambar di bawah ini semuanya aku tak kenai mana punya artis dok mai. Tapi depa semua ni kononya artis..





SOSIALIS HIJAU

Terusukan bacaan anda dengan perbincangan di bawah ini.
.

Teori Selamatkan Diri Pemimpin Pas Kawasan Batu Kawan Penang.


Tahukah anda apa itu candu? Candu adalah di perbuat dari sejenis tumbuhan yang di gunakan untuk menghasilkan bahan yang boleh mendatangkan khayal kepada pengunannya. Untuk menambahkan lagi keasyikkan candu maka penghasilnya akan memperbagaikan lagi campuran kepada pembuatan ini.


Teori khayal candu ini telah di jadikan ilham oleh beberapa pemimpin yang kononnya pejuang Islam untuk memastikan mereka terus berkuasa dan menghapuskan musuh politik mereka. Bagaimanakah candu ini di gunakan kepada pengikut mereka?


Untuk memudahkan lagi pemahaman kepada apa yang hendak di bincangkan ini maka saya sertakah contoh-contoh bagaimana Teori candu ini terlaksana.


Contoh 1


Mat Zan Bin Durany iaitu seorang AJK PASTI Negeri Pulau Pinang telah melakukan kesalahan yang amat memalukan apabila beliau telah di dapati menganggu seorang guru PASTI yang sudah pun bertunang pada ketika itu. Malah si Malaoon ini juga telah berSMS lucah dengan seorang perempuan yang bernama Salmi. Apabila kegiatan tidak bermoral ini talah Berjaya di kesan beliau terpaksa menangung malu yang amat sangat. Untuk mengelak diri maka beliau telah mengunakan Teori candu ini. Bagimana?


Beliau akan meminta hamba abdinya yang telah di cucuk Hidung iaitu Ketua Pemuda PAS Batu Kawan mengeluarkan arahan kepada semua pemuda-pemuda tak cerdik di Batu Kawan agar jangan percaya cerita ini. Mat sopi akan mengunakan kedudukannya sebagai ketua pemuda Pas kawasan untuk mencandukan beberapa kerat pemuda-pemuda tak cukup akal agar jangan melawan cakapnya kerana katanya jika melawan cakapnya maka bererti melawan cakap ketua. Melawan cakap ketua bererti melawan cakap pimpinan tertinggi(maka pada ketika ini nama Tok Guru NA akan di jualnya), melawan cakap pemimpin tertinggi bererti melawan parti, melawan parti bererti melawan Islam, melawan Islam bererti berdosa dan berdosa bererti akan di masukkan kedalam neraka.


Maka perbuatan lucah Mat Zan yang juga pengerusi PASTI ini telah di bolehkan kerana jika sesiapa yang membantahnya bereti akan masuk neraka.


Contoh 2


Di kampong aku semua orang tahu yang Mat Sopi atau Ketua Pemuda Pas Kawasan Batu kawan ini kaki raba budak-budak pompuan. Budak pompuan yang masuk ke kedainya maka bersiap sedialah untuk di raba. Tetapi kenapa ibu bapa mereka yang tahu perbuatan terkutuk Ketua Pemuda Pas Batu Kawan ini tidak berani bertindak? Kerana teori yang sama di gunakan. Akan di mintanya pula ketuanya iaitu YDP pas batu Kawan keluarkan fatwa agar jangan kata apa-apa pada ketua. Ini adalah fitnah. Semua orang wajib kata ini adalah fitnah. Sesiapayang tak ikut katanya maka bererti bermakna mereka tidak wala’, sesiapayang tidak wala’ bererti mereka itu ingkar kepada arahan parti, sesiapa yang ingkar arahan parti bererti terkeluar dari tuntutan Islam dan sesiapa yang terkeluar dari tuntutan Islam maka bererti tempatnya adalah di neraka. Oleh itu sesiapa yang tak mau masuk neraka maka kunci mulut anda agar perbuatan Ketua Pemuda Pas Batu Kawan ini terlepas.


Maka dapatlah kita rumuskan di sini bahawa candu wala’ atau taat adalah sejenis jenama candu yang paling berkesan untuk menghayalkan orang Pas. Mereka akan membiarkan apa saja kelakuan dan perbuatan jahat yang di lakukan seseorang kerana telah khayal dengan candu yang dinyalakan oleh pemimpin mereka untuk menyelamatkan diri. Siapa yang nak masuk neraka silalah lawan dengan pemimpin. Siapa berani masuk neraka?


Oleh itu biarlah kalau ada yang nak berSMS lucah dengan anak dan isteri anda, namun teruskan ketaatan anda kepada pemimpin. Biarkanlah anak perempuan dan isteri atau ibu anda di raba tetapi untuk melarang perbuatan itu jangan sekali-kali. Kerana apa? Kerana nanti anda akan di masukan kedalam neraka kerana melawan cakap pemimpin seperti YDP Pas Batu Kawan samalah seperti hokum anda melawan Islam…


Sosialis Hijau

Tiada ulasan: