THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Sabtu, 26 Disember 2009

RINTIHAN PILU AJK PASTI PULAU PINANG - ORANG PAS SILA BERI PERHATIAN

Sebagai tidak menghampakan pelawat di saat percutian aku ini di sini aku sertakan sebuah lagu yang di dendangkan oleh MAT ZAN DURANY AJK PASTI NEGERI PULAU PINANG YANG PENUH KELUCAHAN. lagu ini di tujukan khas kepada semua orang PAS di kampung Tok Longkang khususnya dan kepada semua orang PAS di seluruh negeri Pulau Pinang amnya.

Bagi sapa-sapa orang PAS di kampung Tok Longkang atau di negeri Pulau Pinang ini yang mempunyai anak atau adik perempuan maka dengarlah rintihan Lebai Zan ini. Tolonglah jangan biarkan umur Lebai Zan ini menempuh 40 tahun pada 2010 ini. fahamilah isi hatinya yang mahukan seseorang untuk Lebai ini buat bahan ujiklaji kah kah kah.

Pembekal anak atau adik perempuan kepada Lebai zan tak usah risau dan ragu kerana Lebai zan mempunyai pekerjaan yang pendapatannya amat lumayan. Mana nak cari pekerjaan kutip anggur kat Malaysia ni melainkan hanya Lebai zan saja yang boleh buat. Ini adalah kerana daya imaginasinya yang cukup tinggi terutamanya dalam hal2 perempuan.

Anak atau adik perempuan yang anda berikan pada Lebai zan Juga akan di letakan di terataknya yang di kelilingi pokok bunga lalang. Maka jangan lepaskan peluang ini. hayati dan fahamilah rintihan seorang lebai Bujang Tua yang masih kempunan nak beristeri sehingga hari ini.

Kepada A....... @ H......... @ M.......... @ P.......... @ N....... yang tinggal di kampung Tok Longkang tak kan tak teringin nak bagi anak atau adik hampa kat Mat zan kot... kan hampa kata Mat Zan wali.... kah kah kah.... tak dapat aku bayangkan kalau anak atau adik perempuan A.......@H.......@M........@P..........@.N........ jadi bini Mat Zan kah kah kah

SAMBIL BACA LIRIK LAGU NI SAMBIL2 LA MENYANYI.... BAYANGKAN DENGAN PENUH TRAGIS BETAPA MAT ZAN MENYAMPAIKAN LAGU INI UNTUK ANDA SEMUA YANG ADA ANAK DAN ADIK PEREMPUAN...

CEPAT-CEPAT SAPA CEPAT DIA DAPAT.
DAPAT APA?
DAPAT MENANTU.
MENANTU APA?
MENANTU LEBAI.
LEBAI APA?
LEBAI LUCAH..
KAH KAH KAH

yang tak ada anak atau adik perempuan bolehlah memberi isteri anda kepada
lebai ini... kah kah kah....tentu berbaloi kah kah kah... maklumlah wali lucah kah kah kah

Cari Jodoh - Wali Band

Tajuk Lirik/Lagu: Cari Jodoh
Artis/Penyanyi: Wali Band

Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
‘tuk jadi pengobat pilu
‘tuk jadi penawar rindu
‘tuk jadi kekasih hatiku

(*)
Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh Tuhan inikah cobaan

(Korus)
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

(**)
Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

Ulang (*)
Ulang (Korus)
Ulang (**)

Ibu-ibu… bapak punya anak
Bilang-bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku.. wooo..oo.oo

(Ulang **)

wooo..oo.oo.. Ku tak laku-laku…
wooo..oo.oo.. Ku tak laku-laku…
wooo..oo.oo.. Ku tak laku-lakuuu…

untuk mendengar atau menonton klip video lagu ini sila klik alamat youtube di bawah.

SOSIALIS HIJAU

Tiada ulasan: