THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Isnin, 7 Disember 2009

PAS KETURUNAN UMNO - PARTI ANTI KEMERDEKAAN


(Carta di atas menunjukan susur jalur parti-parti politik yang wujud sebelum dan selepas merdeka)- Klik untuk besarkan.
Hari ini ramai yang berbangga mengata hanya parti mereka yang benar2 memperjuangkan hak dan ketuanan rakyat. Yang lebih jenaka lagi mereka sanggup berbohong dan mencandu pengikit mereka dengan mengatakan bahawa parti mereka adalah pejuang kemerdekaan sebenar. Lalu mereka katakan bahawa parti mereka adalah kesinambungan daripada Hisbul Muslimin yang di dirikan di Gunung Semanggol Perak.

Setelah Hisbul Muslimin di haramkan maka di katakan oleh pemimpin mereka bahawa parti merekalah yang menjadi penganti kepada perjuangan ustaz Abu Bakar Bakir. Ini adalah pembonhongan fakta dan sejarah. Sedangkan parti yang memperjuangkan kemerdekaan dan menjadi pewaris kepada kesinambungan perjuangan rakyat di Gunung Semanggol yang masih wujud kini hanyalah Parti Rakyat malaysia (PRM). Inilah satu-satu parti yang di lahirkan sebelum merdeka dan masih kekal sehingga kini walau pun parti ini kini sedang kekurangan zat besi untuk terus hidup.

Selain daripada parti ini yang masih wujud sehingga kini adalah UMNO dan PAS sahaja. Umno di wujudkan oleh British pada tahun 1946 kemudiannya melahirkan anak pertamanya yang di beri nama PAS pada tahun 1951. Kedua-dua parti ini menjadi anak emas British. Selepas merdeka UMNO sekali lagi melahirkan anak keduanya yang di beri nama Semangat 46 namun umurnya tak panjang dan anak bongsu mereka pula lahir pada tahun 1998 yang di beri nama ke ADILan.

Apa yang perlu rakyat tahu bahawa UMNO dan PAS adalah daripada satu keturunan yang sama dan kata orang tua-tua carik-carik bulu ayam akan tetap akan bercantum semula. Parti2 ini tidak pernah menjadi ancaman kepada British malah menurut Subky Latif dalam satu tulisannya pada suatu ketika dahulu hubungan Pas dengan kedutaan america adalah cukup akrab. Parti ini juga langsung tidak pernah terlibat dengan perjuangan kemerdekaan kecuali beberapa orang pemimpinnya seperti Dr Burhanudin, Asri Hj Mudan dan beberapa nama lagi melalui KMM dan PKMM. Pendaftaran parti ini juga hanyalah mengambil masa sehari. Lebih cepat daripada kelulusan pendaftaran UMNO baru.

SOSIALIS HIJAU

Nota: Jangan tanya Ketua Pemuda Pas Batu Kawan sebab dia ni satu haram tak reti apa. Kah kah kah... dalam ertikata lain bodoooooooo.

Tiada ulasan: