THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Sabtu, 21 November 2009

APAKAH YANG DAPAT ANDA BAYANGKAN DENGAN PEMILIK RUMAH INI??


Di atas ini adalah rumah seorang AJK PASTI Negeri Pulau Pinang dan juga pengerusi PASTI kampung gua yang bernama Mohd zan Bin Durany. sewaktu di sekolah rendah dulu cikgu gua selalu berkata kepada kami, " I tengok kulit buku kamu pun I dah tahu seluar dalam kamu macam mana". maksudnya daripada buku murid2nya beliau sudah dapat membayangkan sifat yang ada pada si pemilik buku itu.

Jadi apakah yang anda boleh tafsirkan dengan sifat yang ada pada pemilik rumah ini? Gua tak dapat nak memikirkan jika masih ada ibu bapa di kampung gua sanggup mengantar anak mereka ke PASTI kampung gua dalam keadaan mereka melihat sendiri perangai buruk pemilik rumah ini.

Aku juga tidak dapat bayangkan bagaimanalah rasanya guru-guru PASTI bila berdepan dengan si Lebai ini. Kalau mereka tak merasa geli dengannya.. aku tak tahu la.

Sosialis Hijau

Tiada ulasan: