THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Selasa, 3 November 2009

BERTEMU PEMBELA AJK PASTI PULAU PINANG USTAZ MOHD ZAN BIN DURANY YG BERKELAKUAN LUCAH

Seorang kawan bertanya padaku betul kah AJK PASTI Pulau Pinang yang bernama Mohd Zan Bin Hj Durany seperti yang aku ceritakan. Aku katakan padanya hang tanyalah dia dan suruh dia nafikan apa yang aku tulis tu. Tanya dia betul atau tak yang dia ada berSMS lucah yang melampau dengan pompuan yang bernama Sal? Hang tanya dia betul tak yang dia kencing Pak Nayan, Kak Salmah, Mat Alip, Jimi, aku dan Ali? Hang suruh dia nafikan je bukan suruh dia mengaku.

Dia berkata lagi kalau iapun betul hang tak kesian ka kat dia cerita kat bloq hang. Aku tengok dia ni baik je. Aku katakan padanya apa yang hendak di kesiankan dengan manusia yang bertopengkan agama tu. Dia ni mencari sesuap nasi dengan berkopiah dan berjanggut. Aku kenal dia dan berkawan dengan dia sebelum hampa kenal dia. Apa yang ada dalam dan luaq dia aku tau sangat2. Dulu dia mai kat Pasti sebab dia gilakan tunang orang yang menjadi guru Pasti kat kampung. Dia ingat kami semua tak tau tapi guru tu tunjuk semua sms dia kat kami. bukan dia tak tau guru Pasti tu dah bertunang tapi dia sanggup pi jumpa bomoh. Kononya nak bawak lari tapi masalahnya hanya dia saja yang tergila2 kat guru Pasti tu tapi si guru Pasti tu langsung tak buloq kat dia yang sepanjang hidup menjadi penganggur tu. Bila dia tak dapat guru tua dia pun blah dari Pasti lepas tu pi join dengan tarekat pulak. Dia gila kat tunang orang jugak yang sama sama kumpulan tarekat tu. Dia sanggup tulis surat yang berkajang-kajang kepada tunang si gadis yang dia gilakan tu untuk meluahkan isi hatinya pada tunangan orang tu. samapia hampir terputus tunang mereka tu. Lepas dia tak dapat pompuan kat tarekat tu dia pun blah. La ni dia join Pasti balik untung2 boleh dapat guru pasti . hang tunggu saja lepas ni kalau hang tak percaya apa pulak yang dia akan buat dengan guru Pasti. Aku katakan pada kawan yang kononnya nak membela si Mohd Zan ni.

Untuk kawan yang di hantar @ kebetulan tu aku sarankan baca artikal di bawah ni.

Sosialis Hijau

Tiada ulasan: