THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Rabu, 21 Oktober 2009

BLOG SOSIALIS HIJAU GLAMER DALAM SEKELIP MATA

Setelah keluarnya berita sensasi mengenai seorang AJK PASTI Negeri Pulau Pinang yang telah melakukan salah laku di dalam blog ini semalam, blog Sosialis Hijau telah di kunjungi hampir 500 pengunjung dalam masa sehari. Di antara jam 10 hingga 11 malam kemarin blog ini telah di kunjungi serentak seramai 270 pengunjung. wahh ini telah menyamai TKOdaily.

Aku juga menerima tidak kurang dari 20email daripada pembaca yang meminta aku mendedahkan dengan segera siapakah AJK PASTI Negeri Pulau Pinang yang di maksudkan itu.

Begitu juga dengan sms dari pembaca yang tidak sabar untuk mengetahui siapakah yang di maksudkan antaranya SMS daripada Naib Presiden Pas YB Mahfuz Omar, seorang exco pemuda Pas Negeri Pulau Pinang dan beberapa rakan-rakan di luar Pulau Pinang.

Untuk mereka2 ini harap bersabar.... kisah sensasi si pelakon handalan dengan jangut dan lebai ini akan tetap di paparkan. Bukan 1 cerita tetapi berbagai bagai cerita. Oleh itu sila ke petak undian untuk pilihan cerita manakah yang hendak anda ketahui dulu.

Sebenarnya pembaca yang tinggal di Pulau Pinang tak perlu tertanya2 siapakah yang di maksudkan itu kerana mereka sendiri telah tahu tetapi oleh kerana mereka2 ini bersahabat dengan Syaitan Bisu seperti yang di katakan oleh Rasulullah maka mereka yang mengetahui cerita si Laknatullah ini hanya mendiamkan saja.

lawatilah blog ini setiap hari untuk kisah jijik si AJK Pasti Negeri Pulau Pinang ini.

Sosialis Hijau

Tiada ulasan: