THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Ahad, 2 Ogos 2009

MOHON MAAF

Aku mohon maaf kerana tak dapat nak uploadkan gambar-gambar sekitar demo kemarin seperti yang di janjikan. Kerana bebar-benar sibuk. sampai pagi tu akibat terlampau letih aku tertidur sampai kul 1 tgh. Lepas tu ada kenduri pulak belakang rumah. baru dok edit gambaq mai pulak member ajak keluaq, balik rumah petang tu baru je on PC mai pulak member ajak pi makan. Lepas maghrib baru sempat buat sikit suntingan. Kul 11 baru siap. ala biasa la nak kutuk anjing kurap kat kampung aku tu kena ambik masa sikit.

Apa pun aku janji tengahhari esok insyaAllah sebanyak 130 keping gambar akan aku uploadkan. Mai lawat lagi k.

Tiada ulasan: