THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Selasa, 7 Julai 2009

SENSASI SENSASI SENSASI

CD SENSASI LEBAI SEXS

Haaa…. Sebagai langkah seterusnya untuk membongkar apa yang ada di sebalik serban lebai sexs maka di sini aku persembahkan sebuah cerita yang telah di CDkan . Untuk kali ini aku masukkan rakaman perbualan antara aku dan abang serta kakak ipar Lebai Sexs yang aku rakam secara sembunyi ketika aku bersembang dengan mereka. Rakaman ini berkisarkan tentang kisah lebai sexs yang di ceritakan sendiri oleh abang Lebai sexs kepada aku di sebuah kedai makan……….. Oppppp untuk cerita lanjut sila dapatkan CD ini….. Kisah lagi satu adalah juga sebuah rakaman bersama rakan sepengajian Lebai Sexs mengenai Lebai sexs yang gilakan tunang orang sehinggakan bekelana ke Selangor untuk menyampaikan sepucuk surat luahan hatinya kepada Tunang si gadis yang di cintainya…. Opppp tak leh cite banyak2 dengar sendiri dan nilai sendiri siapa Lebai sexs sebenarnya..

CD ini adalah percuma tanpa di kenakan sebarang bayaran namun begitu bagaimanana untuk mendapatkannya? Dapatkan terus dari pengedar tunggal CD ini Mat geduak> Di mana boleh anda cari Mat Geduak yang memiliki CD ini? Carilah dia di Bundle Bandar Baru perda pada setiap malam. Jangan cari kat aku…. Haa haa jangan lepaskan peluang ini….. kah kah kah…. Kita tengok sapa lebai yang sebenarnya… Orang bahalol macam Koboi Bm boleh la hang nak kelentong wahai lebai…. Oh ya jangan lupa lepas tengok CD ni dengan segala hormatnya di minta untuk membuat laporan polis…. Maklumlah FITNAH… Repot jangan tak repot… Boleh masuk Metro…. Aku tungguuuuuuu…

Aku juga sedang mendapatkan persetujuan daripada beberapa orang yang anak dara dan adik perempuan mereka telah di raba oleh kawan lebai sexs si anjing kurap. Jika sebelum ini mereka2 ini malu untuk membuat lapuran polis kerana anak dan adik perempuan mereka di raba oleh anjing kurap, aku berkeyakinan selepas CD ini di keluarkan nanti isu ini akan tetap menjadi kes polis. Selepas dari itu kita tengok siapa yang bohong untuk menutup pembohongan. Kebenaran pasti akan datang… Allah Maha Adil.