THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Rabu, 17 Jun 2009

Rang undang2 larangan bunyikan horn bila jumpa lebai di luluskan



16 june

Sidang dewan pagi telah bersetuju sebulat suara untuk meluluskan rang undang-undang melarang membunyikan hon dan senyum bila berjumpa dengan Lebai. Usul ini telah di luluskan tanpa sebarang perbahasan memandangkan perbuatan membunyikan horns dan senyum bila berjumpa Lebai telah membuat Si lebai Sexs telah trauma ke tahap maximum. Perkara ini jika terus di biarkan kata seorang menteri akan membawa kemusnahan kepada sampah sarap dan rumput serta lalang di sekeliling rumah Lebai sexs yang pengotor itu. Seandainya perkara ini berlaku identity Lebai Sexs yang pemalas dan pengotor itu akan hilang dan ianya adalah satu kehilangan besar kepada Negara.


Dalam sidang akhbar di lobi dewan menteri berkaitan telah di tanya siapakah Lebai sexs yang dimaksudkan itu dan mengapakah si melaun itu trauma bila mendengar bunyi horn? Menteri itu dengan tegas menjawab bahawa Lebai sexs adalah satu asset yang amat bernilai kepada Negara kerana sifat yang ada pada Lebai Sexs yang suka beronani sambil berSMS dengan tunangan orang dan dalam waktu yang sama lebai di kepala belum pernah berlaku kepada lain-lain makluk di muka bumi ini. Namun begitu Menteri tersebut enggan untuk mendedahkan nama lebai tersebut kerana kautir lebai akan terus menjadi trauma. Bunyi horn menurut menteri tersebut amat menyakitkan hati si lebai sexs tersebut.



Walaupun begitu cakap-cakap di lobi parlimen mengatakan bahawa Lebai tersebut adalah seorang pelakon yang kehebatannya mengalahkan Rosham Noor. Lakonan kezuhudannya telah menyebabkan M.Rajoli jatuh sakit kerana beliau pun tidak mampu untuk berbuat lakonan demikian sepanjang masa. Seorang bentara parlimen secara tiba-tiba telah menyampuk….”ahh bukan susah nak tahu siapa Lebai Sex itu… kita horn saja bila jumpa dengan mana-mana Lebai, kalau mukanya berubah wajah , tentulah dia itulah lebai sexs yang di maksudkan”. “Ehhh kau ni nama saja bentara Parlimen” tiba-tiba seorang wartawan menyampuk. “Tak tahukah engkau semua anggota dewan telah meluluskan akta larangan membunyikan Horn bila berjumpa Lebai…?!!!!... Semua yang ada di situ terkebil-kebil… Oooooooooooo patutlah!

4 ulasan:

Koboi BM berkata...

Nanti depa nak buat undang2 horn suami yg mati pucuk pulak...hang tau ka ? aku dengaq kata kalau jadi sungguh kalut juga la pasai jenuh kami nak horn hang pulak bila jumpa kekeke...

tigawarnapacific berkata...

buat saudara sosialis hijau. sila jangan kaitkan ayahnda ustaz tajudin di dalam tulisan anda. kami pihak pakida pulau pinang tidak akan berdiam diri jika ayanda kami di hina.

cukup sampai di sini.

Sosialis Hijau berkata...

wa wa wa... takutnya aku ada orang nak pukui aku wa wa wa... tobat tobat tobat
wa wa wa.... nanti aku nak kena horn
wa wa wa... nanti aku trauma
wa wa wa... tolong aku mati pucuk'
wa wa wa... nanti nak kena cari minyak lintah kat lebai sexs....
macam mana ni....wa wa wa
tolong tolong tolong
wa wa wa

kah kah kah kah
kah kah kah kah

Koboi BM berkata...

salam buat koboi bm.

wah.. saudara ni memang terer la.apakata saudara ni mai jumapa saya.malam ni saya tunggu saudara kat bandar perda k. tentu syok bila boleh jumpa sahabat lama kan. mai la saya tunggu. tel @ sms saya di 019-4342479 k.jangan tak call k. boleh le saya bayar hutang yang saya hutang saudara tu. maitau jangan tak mai. sms tau jgn tak sms.