THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Sabtu, 20 Jun 2009

Dr Redhuan Tee Abdullah cina jadi melayu.


Di dalam Utusan Melayau hari khamis lalu Dr. Mohd. Ridhuan Tee Abdullah, Pensyarah Kanan,Universiti Pertahanan Nasional Malaysia yang juga seorang penceramah yang popular telah menulis tentang kerajaan perpaduan yang dicanangkan sekarang.

Apa yang menariknya Dr Redhuan menulis seolah-olah beliau orang melayu. Antaranya beliau menulis begini : “Dalam kajian yang saya buat orang cina tanpa mengira parti, sama ada MCA, DAP mahupun Gerakan akan bersatu hati bila ada isu-isu yang melibatkan kepentingan kaum cina seperti Sekolah jenis kebangsaan Cina. Persoalannya mengapa mereka boleh bersatu tetapi tidak bagi KITA.”

Eh eh KITA. Apa maksud KITA. Islam atau melayu. Kalau di maksudkan dengan KITA itu orang Islam dalam DAP ada orang Islam, dalam MCA ada orang Islam dan dalam Gerakan pun ada orang Islam. Jika KITA yang di maksudkan oleh Dr. Redhuan Tee itu melayu! Bila pulak Dr Redhuan telah bertukar menjadi melayu? Sayang betul Dr Redhuan kepadamelayu ye….

Hidup melayau.

4 ulasan:

Burung Murai berkata...

Hang tau ka pasai asal usul melayu ni mau kut mana? Kalau tak silap aku la , hang pun bukan melayu ori hehe. ada campoq2 'keling' sikit kut nho...hang duk depan cermin hang tengok balik muka hang....tak jauh dari geng kasta kekeke..

Koboi BM berkata...

wah.. saudara ni memang terer la.apakata saudara ni mai jumapa saya.malam ni saya tunggu saudara kat bandar perda k. tentu syok bila boleh jumpa sahabat lama kan. mai la saya tunggu. tel @ sms saya di 019-4342479 k.jangan tak call k. boleh le saya bayar hutang yang saya hutang saudara tu. maitau jangan tak mai. sms tau jgn tak sms.

Sosialis Hijau berkata...

buat burung murai... ya betul aku tak tau la asal usul melayu.. boleh cerita sikit....

Buat koboi BM kenapa tak sms lagi kat aku.. cepat lasikit.aku dah teruja ni..kah kah kah.. rupa2nya pejuang islam suka sms sexs kah kah kah...Hidup pejuang sexs kah kahkah...

Sosialis Hijau berkata...

kah kah kah burung murai dengan koboi sexs orang yang sama kah kah kah.... lawak lawak... dah tak dah modai... kah kah kah