THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Sabtu, 13 Jun 2009

BERITA SENSASI PENUBUHAN PARTI SARKAS BATU KAWAN


Batu Kawan (15 june)

Hari ini Negara telah di gemparkan dengan penubuhan sebuah parti baru yang telah bertapak di Parlimen Batu Kawan Pulau Pinang. Walaupun baru sehari pengumuman parti ini di tubuhkan tetapi pihak ROS telah bersetuju untuk memberi kelulusan segera kepada parti ini. Menurut sumber dalaman, kakitangan pejabat ROS telah begitu teruja dengan pemohonan pendaftaran parti ini maka dengan itu tuan pengarahnya telah memberi arahan untuk segera meluluskan pendaftaran parti ini.

Dalam sidang akhbar yang di adakan pagi tadi, ketua parti ini telah memberitahu para wartawan bahawa parti ini di tubuhkan di atas kesedaran segelintir pemuda di kawasan parlimen Batu kawan tentang berbagai masalah yang telah di oleh haiwan-haiwan liar di sekitar sini. Walaupun begitu parti ini buat masa kini hanyalah mempunyai 2 orang ahli. Ini adalah kerana di zaman serba canggih ini tidak ramai lagi manusia yang mempunyai sifat bahalol seperti mereka. Katanya lagi di dalam sidang akhbar itu parti itu akan hanya membuka keahlian kepada sesiapa merasakan diri mereka bahalol lagi tolol.

Setiausaha merangkap bendahari parti itu pula berkata pejabat parti itu akan beroperasi di sebuah kedai kopi yang tak ada pelangan di dalam sebuah kampong di Bukit Tengah. Beliau yang juga seorang lebai yang berkelulusan di dalam bidang imaginasi sexs berkata pemilihan kedai kopi itu sebagai pusat aktiviti adalah kerana untuk memudahkan beliau sebagai setiausaha membuat kajian kajian tentang tunang dan isteri orang yang di idamnya. Di samping itu juga beliau yang juga seorang pengangur bolehlah menikmati minuman percuma di kedai yang tidak ada pelangan itu.

Di akhir sidang media itu kedua-dua mereka telah bersama-sama memberi nama parti mereka itu dengan nama Parti Sarkas atau ringkasnya PASAR. Mereka juga telah memperkenalkan logo mereka yang berlambangkan beruk memakai lebai. Ini adalah tanda di sebalik kealiman dan kezuhudan itu perangai seperti beruk.

Selepas sidang midea berkenaan para wartawan telah di beri petua oleh setiausaha parti sarkas cara-cara untuk berSMS lucah dengan tunang atau isteri orang.

Biodata AJK Parti Sarkas

Presiden : Anjing Kurap
Kelulusan : ehh ehh ehhh malu nak tulis kat sini..
Kelebihan : Mengkafirkan sesiapa yang tidak bersama parti SARKAS.
Pengalaman : Meraba budak perempuan.
Pengalaman berpolitik : Konvoi bawa bendera sana sini.

Setiausaha : Lebai Sexs
Kelulusan : Diploma di dalam bidang sexs sadis.
Kelebihan : SMS lucah, kacau tunang orang, kacau bini orang dan imaginasi sexs yang maha hebat.
Pengalaman : onani dengan minyak lintah.
Pengalaman berpolitik : jadi barua umno.

9 ulasan:

ali berkata...

Buat sahabat yg x bodoh...
hanya orang bodoh yg akan kata orang bodoh...

hanya ANJING KURAP yg akan kata orang anjing kurap...

hanya orang yg ONANI dengan Minyak Lintah akan kata orang onani dengan minyak lintah...

hanya barua UMNO yang akan kata orang lain barua UMNO...

SAHABAT mu...PINK SOSIALIS.

Sosialis Hijau berkata...

ha ha ha

lawak lawak lawak

hidup lebai sexs

kah kah kah

Sosialis Hijau berkata...

hai terasa nampak...

kah kah kah

paling best tengok muka lebai sexs

kah kah kah

Koboi BM berkata...

Dulu hang duk dalam PAS , lepas hang sapu duit orang lani hang kutuk pula geng2 pasti yang pernah hang hantaq anak hang pi mengaji suatu ketika dulu. Doa aku cuma satu , moga2 Allah sedaqkan hang tentang perjuangan Islam......tapi kalau ada hutang bayaq la dulu bro......

Sosialis Hijau berkata...

Ehh ada ke aku sebut pasal gang2 pasti ni. ooo jadi lebai sexs tu yang dok jaga pasti la... ish ish ish tak elok tau dok jaga temapt budak budak belajar tapi dok sms lucah dengan tunang orang.. Ishhh tak sangka ye gang2 gang pasti rupanya. aku tak kata tapi hang yang kata gang pasti... ni kena bagi tau kat ketua pemuda baru ni. bukan apa takut benda ni fitnah. tak baik tau fitnah2 gang2 yang dok buat kerja islam ni... tak terfikir la pulak yang dok raba budak pompuan dan yang dok sms lucah kat isteri dan tunang orang tu gang2 pasti. ish hang kena jawab ni, aku tak tau aku tak kata gang pasti, hang yang kata... na na na aku tak tau hang kata

Koboi BM berkata...

Aku cuma nak bagi cepat saja tujuan hang. Kita bukan munafik nak berselindung dan jadi suami dayus lontar batu sembunyi tangan....

Sosialis Hijau berkata...

wa wa wa nanti aku masuk neraka
wa wa wa sebab aku orang munafik
wa wa wa aku baling batu dan kena kepala gang lebai
wa wa wa tapi tangan aku depa tak nampak sebab sembunyi
wa wa wa
tolong aku dayus
tolong aku dayus
kah kah kah
kah kah kah'
kah kah kah

Koboi BM berkata...

salam buat koboi bm.

wah.. saudara ni memang terer la.apakata saudara ni mai jumapa saya.malam ni saya tunggu saudara kat bandar perda k. tentu syok bila boleh jumpa sahabat lama kan. mai la saya tunggu. tel @ sms saya di 019-4342479 k.jangan tak call k. boleh le saya bayar hutang yang saya hutang saudara tu. maitau jangan tak mai. sms tau jgn tak sms.

Sosialis Hijau berkata...

019-4342479
kah kah kah kah
koboi nak ajak sembang sexs
kah kah kah