THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Ahad, 25 Oktober 2009

Kebelakangan ini aku terlalu sibuk dengan tugas.. tapi macam2 benda yang hendak aku tuliskan. Aku sendiri tak tahu yang mana perlu aku dahulukan. masa untuk membaca juga amat terbatas. Kebetulan seorang sahabat yang pernah bertugas sebagai angkatan tentera telah emailkan pada aku tentang kekecewaannya terhadap satu terbitan mengenai shamsiah fakeh di dalam blog aku minggu lalu. Ingin saja aku membalas emailnya dengan panjang lebar tetapi sesungguhnya masa amat terbatas untuk aku berbuat demikian. Aku forwardkan saja emailnya kepada saudara mat Amin yang sememangnya lebih layak untuk menjawabnya. Namun begitu aku akan cuba untuk mencari peluang menulis tentang apa yang di timbulkan oleh seorang sahabat itu. InsayaAllah.

Isu yang hendak sangat aku menulis lagi adalah tentang cadangan EGM yang telah di utarakan oleh TGNA. Cerita UG yang menjadi bahan propaganda UMNO untuk menjauhkan orang bukan Islam daripada Parti Islam ini. Cerita agen2 propaganda yang semakin menyusup kedalam kepimpinan PAS dari bawah sehinggalah ke Pusat.

Aku ingin menulis semuanya. Aku betul2 ketagih hendak menulis semuanya. Semoga di beri kelapangan untuk aku berbuat demikian. Amin

Sosialis Hijau

p/s : walaupun sibuk tetapi cerita tentang seorang AJK Pasti Negeri Pulau Pinang yang bernama Mohd zan Bin Durany tetap akan aku dedahkan. Cerita perangai tak senonohnya itu bukanya wajib tetapi wajib kuasa 3 di dedahkan.

Tiada ulasan: