THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Isnin, 3 Ogos 2009


Haa ni pun kawan aku jugak. Dulu dia setiausaha Allahyarham Roslan Shahrum MP Bukit Gantang tapi masa aku jumpak dia kemarin dia kata la ni dia kerja lawan umno100%. Ok La tu Wan…. Macam biasa la dah boss meninggal kroni lain la pulak yang naik. Kat tempat aku pun mungkin dah ada orang dok intai-intai untuk ganti tempat Shamsul Kamal bila kematian wakil rakyat Permatang Pasir Allahyarham Hamdan Abdul rahman. Shamsul Kamal selalu kata kat aku “Li aku kerja kerana Allah” haa lepas ni baru boleh tau kerja kerana Allah atau kerana apa. Kalau kerja kerana Allah tak kira sapa pun jadi calon kena buat kerja la. Emmm mungkin dah tiba masanya Shamsul Kamal jadi Pesuruhjaya sumpah.. Buleh duit juga tu… sekali sain surat RM4. kalau sehari boleh 50 sain tak dah dapat RM200.00. kalau sebulan tak ka RM4000.00.

Tiada ulasan: