THE INTERNATIONALE

free counters
COUNTER THE INTERNATIONALE INI MULA BEROPERASI PADA 17 DECEMBER 2009

AHLI KELAB SOSIALIS HIJAU

JIKA PAS JOIN UMNO ADAKAH ANDA AKAN

PANAS !! Nantikan siri-siri Pendedahan Jahat Mereka

Sabtu, 11 April 2009


Coretan 5 ( Ini lambang parti apa??)

Setiap kali aku melawat di pusat mengundi ramai yang memerhati aku. Bukan kerana aku ni tak hensem tapi kerana melihat lambang tangan kiri yang tertera di baju aku.. Ada yang tertanya2 dia ni parti belah mana? Kompenan BN ke? Pakatan rakyat Cuma ada 3 parti!! Ni parti apa? Begitu juga dengan penyokong BN tertanya Tanya aku ni sebelah mana. Seorang puteri UMNO terus bertanya aku ni parti apa? Tak pernah tengok pun.. Aku katakana padanya yang aku ni parti pingan mangkok. Itulah realitinya dengan pegetahuan am penyokong PR dan BN. Lambang parti yang mewakili 1 kerusi di parlimen dan 1 kerusi di DUN Selangor tidak mereka kenali. Parti berprinsip perjuangan yang jelas dan tidak salah aku katakana parti yang betul2 bersama rakyat marhaen.

Walaupun begitu bukan semua yang tidak mengenali logo tangan kiri ini. Aku sering saja di sapa oleh penyokong2 PR dengan memanggil aku Dr Jeyakumar.(merujuk kepada PSM yang di wakili YB Dr Jeyakumar.) begitu juga dengan MB Nizar dan Exco kerajaam Perak Ngeh Ko Ham dan beberapa pimpinan PKR yang menyambut aku dengan baik bila bertemu dengan mereka.

Tiada ulasan: